قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۷/۲۸

قیمت جهانی طلا امروز 99/07/28

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۹ درصد افزایش به ۱۹۰۲ دلار و ۹۷ سنت رسید.

به نقل از رویترز، در حالی که نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا سرمایه گذاران را نسبت به تصویب بسته محرک مالی جدید مقابله با کرونا قبل از انتخابات ریاست جمهوری امیدوار کرده است، تقویت ارزش دلار سبب شد تا قیمت طلا امروز با عبور از رقم ۱۹۰۰ دلار شاهد افزایش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰٫۱۹ درصد افزایش به ۱۹۰۲ دلار و ۹۷ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر با ۰٫۰۳ درصد کاهش به ۱۹۰۵ دلار و ۹۰ سنت رسید.

هووی لی تحلیلگر بانک او سی بی سی در این باره گفت:

«ما انتظار داریم طلا فعلا در حدود قیمت ۱۹۰۰ دلار و به صورت محتاطانه معامله شود. عاملی که می تواند موجب نوسان قیمت ها شود این است که ببینیم آیا طی ۴۸ ساعت آینده بسته محرک مالی جدید به نتیجه می رسد یا نه.»

نانسی پلوسی دیروز گفت، اختلافات با دولت ترامپ بر سر بسته محرک مالی همچنان به قوت خود باقی است، اما وی ابراز خوش بینی کرد که این مصوبه بتواند تا قبل از روز انتخابات نهایی شود. این مقام آمریکایی در عین حال اذعان کرد که برای اینکه این اتفاق رخ دهد باید طی ۴۸ ساعت آینده توافقی حاصل شود.

طلا که در هنگام بروز نوسانات ارزی، به یک محل سرمایه گذاری امن در برابر افزایش نرخ تورم تبدیل می شود، از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون حدود ۲۵ درصد گران شده است. بسته های محرک مالی ارائه شده از سوی دولت ها و بانک های مرکزی جهان از دلایل اصلی جهش قیمت طلا بوده است.

در حالی که نگرانی سرمایه گذاران در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان ادامه دارد، قیمت طلا امروز رشد جلسات قبلی خود را حفظ کرد. بازارهای آسیایی نیز به دلیل خوش بینی ایجاد شده نسبت به تولید واکسن کرونا و بسته محرک مالی دولت آمریکا شاهد افزایش شاخص ها بودند.

خبرگزاری تسنیم

 

#طلا ، #دلار ، #بورس

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *