عملکرد #کگل در مهر – ارقام فروش همچنان بالا

این غول سنگ آهن کشور سال ۹۸ هر ماه ۱٫۲۵ میلیون تن کنسانتره به عنوان محصول ابتدای زنجیره تولید کرده است. تولید این محصول در شش ماهه اول سال ۹۹ به طور میانگین ۱٫۲۷ میلیون تن و در مهر ماه ۱٫۳۴ میلیون تن بوده است.

گل گهر در سال ۹۸ به طور میانگین ۱۸۸ هزار تن کنسانتره و ۹۹۶ هزار تن گندله به فـروش رسانده است. ارقام میانگین فروش برای شش ماهه ۹۹، کنسانتره ۱۸۵ هزار تن و ۱۰۵۹ هزار تن گندله بوده و در شهریور ۱۵۴ هزار تن کنسانتره و ۱۰۶۹ هزار تن گندله به فروش رسانده است.

سال ۹۸ شرکت به طور میانگین ۱۰۰۰ میلیارد تومان فـروش داشته که عمده آن گندله با نرخ ۹۰۶۱ ریال بوده است. پس از رکوردزنی درآمد در شهریورماه با رقم ۲۱۴۶ میلیارد تومان، در مهرماه نیز ۱۸۶۹ میلیارد تومان فروش داشته که هر چند از ماه گذشته پایین تر است اما رشد ۸۳ درصدی نسبت به میانگین سال گذشته و رشد ۲۸ درصدی نسبت به میانگین شش ماه اول را دارد. عمده ی دلیل این امر افزایش نرخ فروش گندله به ۱۵،۹۱۳ ریال بوده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#تحلیل_بنیادی    #فروش

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. گل گهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *