وضعیت کلی انتخابات در ایالت‌های حساس

میشیگان:

این ایالت برای ترامپ بسیار حیاتی است، جدای از آرای الکتورال، برای آقای ترامپ جنبه استراتژیک /سمبلیک دارد و باید دید دمکرات‌ها می‌توانند این ایالت را از چنگ آقای ترامپ خارج کنند یا خیر.

پنسیلوانیا:

در سال ۲۰۱۶، آقای ترامپ با اختلاف بسیار کم پیروز این ایالت شد و تنها شهرستان Buck توانست نقش حیاتی بازی کند و در انتخابات ۲۰۲۰ هم آرا بین دو رقیب تقسیم شده است.

تگزاس:

شرایط تغییر کرده و دیگر یک ایالت ۱۰۰% جمهوری‌خواه نیست، ممکن است که دمکرات‌ها در آنجا پیروز بشوند!

جورجیا:

این ایالت درگیر انتخابات سنا هم هست و بحث نژادپرستی بر آرای این ایالت اثر بسیاری دارد؛ فعلاً آقای ترامپ در این زمینه نمره قبولی نگرفته است.

فلوریدا:

فرماندار فلوریدا جمهوری‌خواه است و طرفدار سرسخت ترامپ؛ تا جایی که بتواند کمکش خواهد کرد. با این‌حال نمی‌شود نتیجه را حدس زد.

همفکران

#انتخابات_آمریکا      #ترامپ

استراتژیک استراتژیک این ایالت برای ترامپ بسیار حیاتی است، جدای از آرای الکتورال، برای آقای ترامپ جنبه استراتژیک /سمبلیک دارد و باید دید دمکرات‌ها می‌توانند این ایالت را از چنگ آقای ترامپ خارج کنند یا خیر.

این ایالت برای ترامپ بسیار حیاتی است، جدای از آرای الکتورال، برای آقای ترامپ جنبه استراتژیک /سمبلیک دارد و باید دید دمکرات‌ها می‌توانند این ایالت را از چنگ آقای ترامپ خارج کنند یا خیر.این ایالت برای ترامپ بسیار حیاتی است، جدای از آرای الکتورال، برای آقای ترامپ جنبه استراتژیک /سمبلیک دارد و باید دید دمکرات‌ها می‌توانند این ایالت را از چنگ آقای ترامپ خارج کنند یا خیر.این ایالت برای ترامپ بسیار حیاتی است، جدای از آرای الکتورال، برای آقای ترامپ جنبه استراتژیک /سمبلیک دارد و باید دید دمکرات‌ها می‌توانند این ایالت را از چنگ آقای ترامپ خارج کنند یا خیر.این ایالت برای ترامپ بسیار حیاتی است، جدای از آرای الکتورال، برای آقای ترامپ جنبه استراتژیک /سمبلیک دارد و باید دید دمکرات‌ها می‌توانند این ایالت را از چنگ آقای ترامپ خارج کنند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *