سهگمت

#سهگمت به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران ، طی نامه شماره ۶۸۰۶۶۰ مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ ضرورت رعایت موارد فوق ظرف مهلت ۱ ماه را به شرکت تاکید نمود

با توجه به نامه واصله از شرکت مهلت مذکور به مدت ۱ ماه دیگر تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ تمدید می گردد.

فروس

فروس انجمن صنفی کارفرمایان صنایع فروآلیاژ و تصویب در هیات مدیره شرکت ۱۷۰۰۰۰ به ۲۶۸۰۰۰ ریال
قیمت فوق جهت هر کیلو تعیین شده است. ۲- بر اساس مجوز انجمن صنفی کارفرمایان صنایع فروآلیاژ ، در صورت فروش محصول بصورت بسته بندی ، مبلغ ۱٫۰۰۰ ریال به مبلغ فوق اضافه می گردد. ۳- اعمال افزایش نرخ ها بر اساس مجوز هیات مدیره انجام می شود.

گکوثر

گکوثر افزایش سرمایه سرجایش است
پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم انجام افزايش سرمايه اين هتل به استحضار می رساند افزايش سرمايه هتل پارسيان کوثر اصفهان از محل تجديد ازريابي دارايي ها (زمين) به قوت خود باقيست و کليه مستندات و مدارک مورد نياز به اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار ارسال شده است.بديهي است انجام افزايش سرمايه يادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصويب مجمع عمومي فوق العاده ميباشد.

کگهر

#کگهر مهر خوبی داشت و ۱۱۸۴۹ میلیارد ریال فروش داشته نرخ کلوخه نیز ۶,۲۶۶,۵۳۹ ریال و کنسانتره ۱۶,۸۶۴,۶۱۲ ریال است . در شهریور ۸۰۶۷ میلیارد ریال درامد داشت و کنسانتره را با نرخ ۱۲,۵۲۸,۰۵۲ ریال و کلوخه ۵,۴۰۸,۱۰۲ ریال فروخته است. مرداد بهتر بود و ۱۱۷۶۱ میلیارد ریال فروش داشت نرخ فروش نیز در کنسانتره ۱۱,۵۵۸,۲۱۰ و کلوخه ۴,۷۷۷,۵۳۹ ریال است . جمع فروش۱۰ ماهه ۷۱۶۶۱ میلیارد ریال است.

وتوکا

ٍ#وتوکا و واگذاری سهام و شناسایی ۳۴۷ میلیارد ریال سود
واگذاری ۴٫۵ درصد از سهام شرکت فولاد تاراز چهار محال بر اساس قیمت کارشناسی و تصویب هیات مدیره به پرسنل شاغل و بازنشسته شرکت فولاد مبارکه و پرسنل ستاد شرکت های آتیه فولاد نقش جهان و توکا فولاد.

کمنگنز

کمنگنز خرید یک دستگاه بیل مکانیکی هیوندا ۳۳۰ خط ۹ مدل ۲۰۲۰ به مبلغ ۶۷ میلیارد ریال /با توجه به مشکلات متعدد در خصوص برون سپاری عملیات استخراج و باطله برداری از معادن روباز شرکت، به منظور جلوگیری از اختلال در روند تولید با تصویب هیئت مدیره و نظر کمیته فنی-تخصصی، نسبت به خرید یک دستگاه بیل مکانیکی اقدام شد.

بتا سهم

#کدال_نگر

افشای اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *