طرفداران ترامپ کار دستش دادند!

پس از اعتراضات بسیار گسترده به ایجاد مزاحمت برای کارزار انتخاباتی آقای بایدن از سمت طرفداران آقای ترامپ ، اکنون FBI اطلاعیه داده که به این موضوع ورود کرده و درحال تحقیق در این زمینه است. (همفکران)

#غپینو

طرح و توسعه #غپینو مواد استحصال شده از دانه کاکائو(کره کاکائو و پودر کاکائو) به صورت مواد اولیه در کارگاههای شکلات مورد استفاده قرار می گیرد که اثرات قابل توجهی در کاهش بهای تمام شده محصولات تولید شده خواهد داشت .همچنین مواد تولیدشده اضافه برمصرف شرکت نیز با مشتریان بسیاری که دارد در بازار داخلی با سود مناسب به فروش خواهد رسید .

#کدما

كدما با توجه شفاف سازي در سايت كدال با شماره پيگيري ۶۸۸۷۰۹ مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۱۱ با محدوديت نوسان قيمت آماده انجام معامله مي باشد

#خساپا

خساپا  برای نیمه دوم امسال تولید ۲۱۶ هزار دستگاه خودرو را پیش بینی کرده است. ۵۳ درصد بیش از نیم سال اول.

سایپا این رشد ۵۳ درصدی را با محصولات تیبا میخواهد محقق سازد.(اخبار بورس)

#بازار

این دقایق بازار فروشنده سمج و عمیقی ندارد ولی کمبود تقاضا باعث افت حجم معاملات و شرایط صبر در بازار شده . بسیاری از قیمت ها با گزارش های فعلی میاندوره ای و ماهانه و اصلاح اخیر به نقاط جذابی رسیده ولی انگیزه خرید هنوز برای بسیاری ایجاد نشده است(بتا سهم)

#پارس_خودرو

پارس خودرو برای نیمه دوم امسال تولید تقریبا ۱۰۷ هزار خودرو سواری را در دستور کار قرار داده است که سهم تولید «کوئیک» نقش بسزایی در این بودجه دارد. این در حالیست که #خپارس در نیمه اول امسال ۴۰ هزار خودرو تولید کرد و اگر بتواند برنامه ارائه شده را عملیاتی کند، رشد ۱۶۷ درصدی تولید را در ۶ ماه دوم ثبت خواهد کرد. هرچند این برنامه کمی خوشبینانه به نظر آید اما در مهرماه شاهد تحول تولید در شرکت پارس خودرو بودیم.(اخبار بورس)

سخنگوی کمیسیون اقتصادی #مجلس :

مالیات بر عایدی سرمایه به واحدهای مسکونی که افراد در آن زندگی می‌کنند، املاک نوساز، ارث و هدیه و وقف تعلق نمی‌گیرد بنابراین اگر کسی یک خودرو و یا یک واحد مسکونی داشته باشد از مالیات معاف است اما اگر دو خانه داشته باشد، هنگام فروش به خانه دوم، مالیات بر عایدی دریافت می‌شود. (بتا سهم)

کارزار انتخاباتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *