وهور

#وهور به استناد ماده ۱۹ مکرر ۱ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران/ ماده ۱۲ مکرر ۴ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به استحضار می رساند اطلاعات مورد درخواست آن سازمان حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ارایه می گردد.

علی صحرایی :
زمان پیش گشایش بازار به ۱۵ دقیقه می رسد و در ۵ دقیقه پایانی این تایم ، اصلاح و کنسل کردن سفارش ممنوع خواهد بود.

این مقام اجرایی بازار سهام تاکید کرد : تغییرات مزبور با توجه به خواسته فعالان بازار سرمایه و شرایط کنونی بازار اتفاق می افتد و زمان اجرایی شدن این تغییرات پس از اتمام عملیات فنی در بازار اعلام خواهد شد.

#نبض_بازار

بازگشايي #غشاذر، #دكيمي، #وتوسم، #خكمک، #پارس با توجه به افشاي اطلاعات با اهميت گروه ب با محدوديت نوسان قيمت
بازگشايي #قثابت، #قهكمت، #قلرست، #قپيرا با توجه به افشاي اطلاعات با اهميت گروه الف بدون محدوديت نوسان قيمت
بازگشايي #كپارس، #لابسا، #لبوتان با توجه به افشاي اطلاعات با اهميت گروه الف بدون محدوديت نوسان قيمت

خگستر
#خگستر با توجه به تغييرات بيش از ۲۰ درصدي قيمت سهام، به مدت ۶۰ دقيقه در وضعيت سفارش گيري قرار مي گيرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلي ادامه خواهد يافت
حرکت بازار ارز به سمت نرخ تعادلی

 

رئیس کل بانک مرکزی:

🔹بازار ارز به سمت نرخ تعادلی حرکت می‌کند.
🔹من طی مصاحبه ای در روز ۲۳ مهرماه گفتم، فشار حداکثری در روزهای پایانی خودش است و بر این نکته پافشاری کردم که ریسک بازار ارز بسیار بالاست و از مردم خواستم که به بازار وارد نشوند.
🔹الان پس از سه هفته شاهد کاهش چشمگیر نرخ در بازار هستیم.

🔹نرخ ارز متاثر از ریسک های غیراقتصادی به میزان زیادی از سطح تعادلی خود خارج شده بود و برای من مشخص بود که با چشم انداز رفع موانع، اثر متغیرهای غیراقتصادی بر قیمت ارز، تقلیل یافته و نرخ مبتنی بر عوامل پایه ای اقتصاد خواهد شد.
🔹بانک مرکزی اجازه خواهد داد تا انتظارات مثبتی که اکنون وجود دارد و موجب خلق روند نزولی شده است، کاملا تخلیه شود.
🔹در عین حال که معتقدیم با کاهش ریسک های برونزا و تعیین نرخ ارز بر مبنای متغیرهای اقتصادی، دست بانک مرکزی برای مدیریت بازار بسیط تر خواهد شد و در نتیجه ثبات بازار بیش از گذشته نمود پیدا خواهد کرد. (روزنامه ایران)

 

دومین پیام ظریف به همسایگان ایران بعد از شکست ترامپ

ترامپ ۷۰ روز دیگر رفته است، اما ما برای همیشه اینجا می‌مانیم. شرط بستن روی خارجی‌ها برای تأمین امنیت هرگز قمار خوبی نیست. دست خود را برای گفت‌وگو جهت حل اختلافات به سوی همسایگانمان پیش می‌آوریم. تنها با هم است که می‌توانیم آینده‌ای بهتر برای همه بسازیم. (ایسنا)

واریز وجه فروش سهام‌عدالت
مدیر امور ناشران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار:

بیش از ۳ میلیون و ۹۵۵ هزار نفر سفارش فروش سهام عدالت خود را تکمیل کردند که از این میزان ۳ میلیون و ۱۰۲ هزار نفر وجه خود را دریافت کرده‌اند و بقیه در فرآیند فروش قرار دارند. سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند، مالک سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی خود می‌شوند و در حال حاضر می توانند شصت درصد از سهام خود را به فروش برسانند.(فارس)

تهاتر مطالبات و بدهی های تعدادی از شرکتهای خصوصی با دولت
با تصویب دولت، مطالبات شرکتهای برق و انرژی پیوند گستر پارس، تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر، تولید نیروی آذرخش و مولد نیروگاهی تجارت فارس از شرکت‌‌ دولتی مدیریت شبکه برق ایران با بدهی همان شرکت ها‌ به سازمان امور مالیاتی کشور به مبلغ (۱/۳۲۸/۲۸۳/۴۶۵/۲۳۴) ریال تهاتر شد. (اخبار بورس)
#شرانل #شبهرن #شنفت #شسپا

به استناد ماده ۱۲ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *