وسدید و تعلیق …

به استناد بند ۷ ماده ۱۳مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ تعلیق می گردد.

فرابورس ثبت کرد

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-036 مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱,۴۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۱۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، از محل اندوخته مبلغ ۳۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

امین

امین پذیرش سندیکای تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق مرابحه شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس (سهامی خاص ) که مشارکت شرکت تامین سرمایه امین به میزان ۱،۵۰۰ میلیارد ریال می باشد. از این بابت کارمزد تعهد پذیره نویسی معادل ۷،۵۰۰ میلیون ریال و کارمزد بازارگردانی به مدت پنج سال و به ازای هرسال مبلغ ۴۵،۰۰۰میلیون ریال می باشد.

امید

امید پذیرش تعهد پذیره نویسی (موضوع بند ۲۹ مادۀ ۱ قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران) و بازارگردانی اوراق مرابحه سایپا به مبلغ ۴٫۰۰۰ میلیارد ریال به منظور خرید انواع قطعات خودرو، با نرخ سود علی الحساب ۱۸ درصد و ۴ ساله که با ضمانت بانک سپه و عاملیت کارگزاری بانک سپه و کارگزاری بانک پارسیان هر یک به میزان ۵۰ درصد منتشر میشود. معاملات ثانویه در بورس اوراق بهادار تهران/فرابورس خواهد بود.

شسپا

شسپا به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.

بتا سهم

#کدال_نگر    #امید   #شسپا   #امین

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *