سصفها

سصفها افزایش سرمایه میدهد
جلسه هیات مدیره سصفها در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ برگزار گردید و افزایش سرمایه از محل سود انباشته تصویب و در دستور کار هیات مدیره قرار گرفت، افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی از محل سود انباشته به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال و سرمایه شرکت از مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال به ۵۰۰ میلیارد ریال پس از تهیه گزارش توجیهی و اخذ تاییده حسابرس و بازرس قانونی و سایر تشریفات قانونی انجام خواهد شد.

دتوزیع

#دتوزیع با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-149 مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ لغایت تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱

#کاما هم سرمایه را ثبت کرد

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-134 مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۹۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

ونیرو

#ونیرو سرمایه را ثبت کرد
بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۹,۳۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۰,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۱۵۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

خفولا

#خفولا به استحضار می رساند این شرکت اقدام به خرید ۷۰۰۰سهم از ۲۰۰۰۰سهم شرکت آریا پالایش ارگ سهامی خاص به شماره ثبت ۱۷۲۲۷ با موضوع فعالیت خریدو فروش توزیع ، تولید بسته بندی واردات و صادرات و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای مجاز بازرگانی،تولید انواع روغن , تولید بنزین و گازوئیل ، ساخت پالایشگاههای نفت و گاز و پتروشیمی ، فعالیت های تجاری مجاز در صنایع نفت و گازو پتروشیمی و انجارم پروژه های عمرانی در زمینه خطوط انتقال نفت و گاز و تهیه و تولید انواع مواد و محصولات نفتی و گازی ،اخذ و اعطای نمایندگی شرکتهای معتبر داخلی و خارجی اخذ وام و تسهیلات بانکی به صورت ارزی و ریالی از کلیه بانکها و موسسات مالی و اعتباری داخلی و خارجی ، گشایش اعتبارات و ال سی برای شرکت نزد بانکها و … نموده است توضیح اینکه شرکت غیر بورسی می باشد.

فارس

#فارس و شناسایی حدود ۱۸۰۰ میلیارد تومان سود … احتراما به استحضار می رساند در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ تعداد ۳۳۵٫۹۹۸٫۵۰۸ سهم شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در بازار بورس و اوراق بهادار در قالب عرضه به عموم و تعداد ۵٫۹۹۶٫۹۵۵ سهم در قالب سهام ترجیحی کارکنان و مجموعا معادل ۳۴۱٫۹۹۵٫۴۶۳ سهم با قیمت ۴۱٫۴۳۰ ریال به ازای هر سهم عرضه گردید. همچنین تعداد ۸۴٫۰۰۰٫۰۰۰ سهم نیز در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ جهت عرضه به صندوق های سرمایه گذاری واگذار خواهد شد. مجموعه عرضه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا تعداد ۴۲۵٫۹۹۵٫۴۶۳ سهم ( معادل ۱۲٫۱۷ درصد) خواهد بود. که از این محل مبلغ ۱۷٫۵۸۸٫۰۷۴ میلیون ریال سود عاید این شرکت خواهد شد.

فزرین

مجوز افزایش سرمایه ۶۶% #فزرین از محل سود انباشته صادر شد محل آن اجراي طرح خريد ۲۵ دستگاه کاميون و مشارکت در افزايش سرمايه شرکت سرمايه پذير

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *