در دی ماه، #کساوه #کلوند حدود ۱۱درصد حجم بیشتری نسبت به ماه های قبلی محصول فروخته اند. سایرین ۶تا۱۰درصد مقدار فروش را کاهش داده اند.

در این ماه #کترام محصولات ۶۰*۱۲۰ را بیشتر از ماه های قبل فروخته که ۵۰درصد نرخ آن بالاتر از متوسط ۹ماه قبل ازان است. این مساله در #کسعدی هم صورت گرفته و متوسط نرخ فروش ۴۱درصد بالاتر از ماه های قبلی بوده است.

#کلوند #کپارس #کساوه نیز ۷تا۲۴درصد متوسط نرخ فروش محصولاتشان بالاتر بوده که البته به ترکیب فروش هم مرتبط است.

در مجموع درآمد دی ماه این شرکت ها ۲۶درصد بالاتر از ۹ ماه قبل ازان است. بهترین رشد درآمد ماهانه در مقایسه با میانگین را #کترام و #کساوه با ۳۷تا۳۹درصد افزایش ثبت کرده اند. #کسعدی هم ۲۶درصد رشد درآمد ماهانه داشته است.

ولید هلالات

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. محصول

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *