گزارشات منتشر شده در کدال ۱۳۹۹/۱۱/۲۱

گنگین

#گنگین شش دانگ عرصه و اعیان یک دستگاه آپارتمان با زیربنای ۳۵۰۹ مترمربع با کاربری اداری در ۱۰ طبقه واقع در تهران، بلوار آفریقا، چهارراه جهان کودک، کوچه کمان، پلاک۱۰

خرینگ

#خرینگ پیش بینی در آمد هر سهم در پایان سال مالی جاری ،سود پایه هر سهم در پایان سال ۱۳۹۹ مبلغ ۷۳۶ ریال پیش بینی می گردد

دسبحا

#دسبحا به سمت افزایش سرمایه می رود
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت گروه دارويي سبحان
درصد افزایش سرمایه: ۹۰ درصد
محل تامین: مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سایر اندوخته ها

سشرق

#سشرق انتشار پیش بینی درآمد هرسهم،به استحضار میرساند که مبلغ پیش بینی سودخالص منتهی به ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ برابر با ۱,۳۲۸,۸۴۰ میلیون ریال می باشد که براساس ۲,۶۵۳,۵۶۰,۰۰۰ سهم ، سود هر سهم به مبلغ ۵۰۱ ریال خواهد بود.

وساپا

#وساپا به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.

قشیر

#قشیر به استناد ماده ۱۲ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.

داوه

#داوه افزایش نرخ فروش ویتامین ث جویدنی ۲۵۰ میلی گرم ۱۰۰ عددی

کاما

#کاما باتوجه به الحاقیه توافقنامه بین شرکت تجاري و بازرگانی مواد معدنی میناب(شـرکت فرعی) باشرکت توسعه معادن روي ایران بابت افزایش تناژ به میزان ۱۲۰۰تن ، شرکت باما مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال تضمین در این رابطه صادر نموده است.

پارتا

#پارتا پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری بورس ۲۴ مبنی بر ارتقاء بازار نماد پارتا در فرابورس و همچنين زمان ب به استحضار می رساند ۱-شرکت با انتخاب و انعقاد قرارداد با مشاور(کارگزاري بانک ملي)،اقدامات اوليه را جهت تغيير بازار در فرابورس (از بازار پايه به بازار دوم)آغاز نموده است.۲-به دليل شيوع کرونا و در نتيجه عدم ورود کارشناسان خارجي جهت راه اندازي،علي رغم پيگيري هاي مکرر از مراجع ذيصلاح ،هيات مديره به علت اينکه زمان راه اندازي بيش از اين طولاني نگردد،مقرر نمود با عنايت به توانايي و قابليت مهندسين و کارشناسان داخلي ضمن بهره گيري از دانش آن ها ،مراحل تکميل تسريع و طي سال ۱۴۰۰ خط توليد فوق به بهره برداري برسد.

دکوثر

#دکوثر به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند به منظور اصلاح اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.

بتا سهم

#کدال_نگر   #وساپا  #دکوثر    #پارتا    #کاما    #قشیر

کدال  کدال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *