آخرین اخبار بازار نفت

نفت برنت با ۱٫۲۹دلار (۲٫۱%) افزایش به ۶۲٫۴۳ دلار رسید (سقف قبلی در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۰ برابر ۶۲٫۸۳ دلار بوده) .

نفت WTI با ۱٫۲۳ دلار (۲٫۱%) افزایش به ۵۹٫۴۷ دلار رسید (سقف قبلی ۵۹٫۸۲ دلار در ۹ ژانویه ۲۰۲۰).

نفت WTI رشد هفتگی ۴٫۷% و نفت برنت رشد ۵٫۳% داشته است.

جو بایدن ، رئیس جمهور آمریكا ، برای تأیید طرح کمک ۱٫۹ تریلیون دلاری ویروس كرونا برای تقویت رشد اقتصادی و كمك به میلیون ها كارگر بیكار ، با یك گروه از شهرداران و فرمانداران دیدار خواهد كرد.

قیمت های نفت طی هفته های اخیر به دلیل کاهش تولید سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) و تولید کنندگان گروه OPEC + افزایش یافته است.

از دلایل دیگر افزایش قیمت نفت کاهش موجودی نفت خام ، به ویژه در ایالات متحده افزایش یافته است.

تحلیلگران اقتصادی پیش بینی می کنند در اواخر سال جاری میلادی با افزایش تقاضای سوخت حمل و نقل همزمان با کاهش محدودیتهای سفر ناشی از ویروس کرونا موجودی ها بیشتر کاهش یابد.

آژانس بین المللی انرژی (IEA) گفت که عرضه نفت هنوز از تقاضای جهانی پیشی می گیرد ، هرچند انتظار می رود واکسن های COVID-19 باعث افزایش تقاضا شوند.

کانال تحلیلی پارسیس

#نفت       #قیمت_نفت

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. بازار نفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *