شپنا

#شپنا در ۶ ماهه از محل سایر درامد ها یک درامد خاص را ثبت کرد و ۴۷۳۸۹ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۴۳۴۳۲ میلیارد ریال سود خالص داشت در ۹ ماهه این بار سود ناخالص رشد کرد و سود عملیاتی به ۹۴۸۸۹ میلیارد ریال رسیده و سود خالص ۸۶۰۸۲ میلیارد ریال بوده
از نظر عملیاتی ۳ ماهه سوم بسیار عالی عمل کرده است

پیزد

#پیزد در سال ۱۴۰۰ با افزایش ظرفیت تولید ۱۰۰۰ حلقه انواع تایر رادیال در روز جمعاً تعداد ۳۵۰٫۰۰۰ حلقه به تولید جاری ، سالانه اضافه و سودی معادل ۲۷۶ میلیارد ریال با متوسط نرخ فروش دیماه سال ۱۳۹۹ برای شرکت ایجاد خواهد نمود.

کچاد

#کچاد هم در بلوک پارسیان میرود
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نظر دارد در مزایده فروش تعداد ۳۵۱۳۶۳۶۳۶۱ ( سه میلیارد و پانصد و سیزده میلیون و ششصد و سی شش هزار و سیصد و شصت و یک) سهم ا ز سهام شرکت سرمایه گذاری پارسیان به استثنای کلیه حقوق سهام شرکت های توسعه ساختمانی پارسیان و گسترش ساختمانی لوتوس پارسیان متعلق به شرکت سرمایه گذاری پارسیان که ارزش آن در موضوع مزایده لحاظ نگردیده و پیش از واگذاری موضوع مزایده به خریدار از دارایی های شرکت سرمایه گذاری پارسیان خارج میگردد، شرکت کند.

فولاد

۱۱۹،۹۰۰تن ورق گرم B فولاد مبارکه اصفهان در قیمت ۱۳۴،۳۳۹ ریال عرضه و ۱۱۰ تن آن تا قیمت ۱۷۸،۱۰۹ ریال رقابت شد که ۲۸٫۹% بالاتر از قیمت پایه عرضه قبلی در تاریخ ۱۳ بهمن می باشد.
در جریان معاملات امروز ۱۱۹،۹۰۰ تن با میانگین قیمت ۱۷۲،۹۴۲٫۹ ریال مچ شد.

فخوز

#فخوز ۲۰،۰۰۰ تن شمش بلوم فولاد خوزستان در قیمت ۱۰۱،۰۸۱ ریال عرضه و تا قیمت ۱۰۷،۸۹۹ ریال رقابت شد که ۶٫۴۶% بالاتر از قیمت پایانی عرضه قبلی در ۲۰ بهمن می باشد.
در جریان معاملات امروز ۲۰،۰۰۰ تن با میانگین قیمت ۱۰۷،۸۹۹ ریال مچ شد.

وپارس و کگهر

شرکت سنگ آهن گهر زمین در نظر دارد در مزارید فروش تعداد ۳۵۱۳۶۳۶۳۶۱ ( سه میلیارد و پانصد و سیزده میلیون و ششصد و سی شش هزار و سیصد و شصت و یک) سهماز سهام سرمایه گذاری پارسیان به استثنای کلیه حقوق سهام شرکت های توسعه ساختمانی پارسیان و گسترش ساختمانی لوتوس پارسیان متعلق به شرکت سرمایه گذاری پارسیانکه ارزش آن در موضوع مزایده لحاظ نگردیده و پیش از واگذاری موضوع مزایده به خریدار از داریی های شرکت سرمایه گذاری پارسیان خارج میگردد، شرکت کند.

ثشاهد

شرکت سرمایه گذاری سعدی از شرکتهای تابعه وتحت کنترل با مالکیت ۱۰۰درصدی درصورتهای مالی ۶ماهه حسابرسی شده منتهی به ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ مبلغ ۲،۸۷۶،۹۶۸ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.شایان ذکر است که مبلغ سود شناسایی شده در سال مالی قبل ۲۶۰،۵۶۳ میلیون ریال بوده است.

#فروی و افزایش سرمایه ۵۰%

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جبران مخارج سرمايه اي گذشته که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

بتا سهم

#کدال_نگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *