مروری بر گزارش پالایش نفت اصفهان با نماد شپنا

#شپنا و ثبت یک عملکرد قابل قبول در پاییز

🔹 پالایشگاه اصفهان در یک گزارش خوب در ۹ ماهه توانسته است ۱۱۳ تومان سود بسازد. سهم در فصل سوم سال جاری ۵۶ تومان سود محقق کرده است که رشد ۱۳۵ درصدی نسبت به فصل قبل دارد. در فصل اول و دوم سود شرکت ۳۳ و ۲۴ تومان بوده است. سود سال گذشته شرکت ۳۸ تومان گزارش شد.

🔹 این شرکت در فصل اول فروش ۱٫۲۰۰ میلیاردی را داشت و در فصل دوم ۲٫۲۰۰ میلیارد فروش زده است و فروش پاییز عدد خوب ۳٫۵۰۰ میلیاردی است. جمع فروش ۹ ماهه سال جاری رشد ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.در سال مالی گذشته ۸٫۷۰۰ میلیارد فروش گزارش کرده بود.

🔹 حاشیه سود فصل اول ۵ درصد و در فصل دوم ۵ درصد و فصل سوم ۱۴ درصد ثبت شده است. در سال مالی گذشته حاشیه سود شرکت ۶ درصد بوده است.

🔹سود عملیاتی ۹ ماهه شرکت ۹٫۵۰۰ میلیارد تومان است که رشد ۱۱۱ درصدی نسبت به ۹ ماهه ۹۸ دارد. سهم در کل سال مالی گذشته سود عملیاتی ۲٫۸۰۰ میلیاردی داشته است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#شپنا

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. پالایش نفت اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *