زیان وتجارت به صفر می رسد

مدیرمالی بانک تجارت از خروج این بانک از زیان دهی تا پایان امسال خبر داد.
محمود صفرزاده؛ مدیر مالی بانک تجارت در واکنش به شایعه عدم حمایت بانک ها از سهام خود طی روزهای اخیر در بورس گفت: بانک تجارت همواره از سهم خود حمایت کرده است و همیشه حقوقی این بانک به عنوان یکی از قوی ترین حقوقی های بانکی مطرح بوده است.
وی با اشاره به تامین منابع حقوقی این سهم از سوی بانک و خرید قابل توجه صندوق BFM در دو سهم بانک تجارت و صادرات افزود: به دلیل خرید بالای این صندوق در این دو سهم اکنون این حقوقی در حال تبدیل شدن به سهامدار عمده است.

چرا حمایت حقوقی وتجارت کارساز نیست؟

مدیرمالی بانک تجارت دلایل عدم توفیق حقوقی سهم وتجارت در جمع آوری صف فروش را وجود جو منفی بازار دانست و گفت: با وجود تلاش بر حمایت سهم بیان این نکته ضروری است که در بازار منفی حمایت نتیجه بخش نیست..!
وی حمایت صندوق توسعه بازار را نیز در راستای حمایت ناشر و تامین منابع از سوی او ارزیابی کرد و تصریح کرد: فعالان بازار سرمایه همواره نسبت به حمایت قوی بانک تجارت از سهم خود تاکید داشته اند.
صفرزاده ضمن تائید هماهنگی موجود بین حقوقی های بانک ها در حمایت از سهام این گروه گفت: در حال حاضر قیمت سهم ها واقعیت بازار نیست و به مراتب بالاتر است.

عبور وتجارت از زیان دهی

این مقام مسئول در بانک تجارت با اشاره به زیان ۱۰۷ هزار میلیاردی این بانک در پایان سال ۱۳۹۸ گفت: این بانک طی یک سال اخیر با شناسایی برخی درآمدها شرایط گذر از زیان دهی را فراهم کرد و توانست این امر را در آخرین گزارش های خود نیز افشا کند.
وی سرمایه گذاری در سهام این بانک را مطلوب دانست وعنوان کرد: همان طور که در صورت های مالی ۹ ماهه بانک نیز اطلاع رسانی لازم صورت گرفت زیان انباشته بانک تجارت تا پایان امسال به صفر خواهد رسید.این مساله شروع رقم خوردن اتفاقاتی خوب در مجموعه بانک تجارت خواهد بود که می تواند وتجارت را به سمت ارزش واقعی خود در بازار سوق دهد.

همفکران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *