خپارس در دی و بهمن بسیار عالی ظاهر شد و در بهمن ۷۶۴ و دی ۶۳۵ میلیارد تومان فروش زد آذر ماه ۳۳۰ میلیارد تومان فروش داشته است. فروش دی و بهمن رکورد جدید برای شرکت محسوب می شود سهم در دی ۸ هزار دستگاه و بهمن ۱۰ هزار فروخته است
جمع درآمد ۱۱ ماهه شرکت به ۳۳۹۸ میلیارد تومان رسیده که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۸۳۲ میلیارد تومان بود.#خپارس

#کترام هم شفاف سازی افزایش نرخ زد
به استحضار می رساند پیرو نامه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور و با توجه به افزایش قیمت نهاده های تولیدی و تاثیر آن بر بهای تمام شده محصولات و با عنایت به کشش بازار ،نرخ فروش محصولات شرکت به میزان ۲۵ درصد از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ افزایش خواهد یافت . افزایش نرخ مذکور بر درآمدهای عملیاتی پیش بینی شده جهت سال ۱۳۹۹ اثری نخواهد داشت و همچنین با عنایت به در دسترس نبودن ترکیب تولید و فروش در سال آینده ، اثر افزایش نرخ مذکور بر درآمدهای سال آِینده متعاقبا اعلام خواهد شد .

#ختراک با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-99A-122 مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۹و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۵۶۳,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۹۱۳,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۳۳۴,۳۴۲,۰۹۶ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱۵,۶۵۷,۹۰۴ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۰

بتا سهم

#کدال_نگر

خپارس در دی و بهمن بسیار عالی ظاهر شد و در بهمن ۷۶۴ و دی ۶۳۵ میلیارد تومان فروش زد آذر ماه ۳۳۰ میلیارد تومان فروش داشته است. فروش دی و بهمن رکورد جدید برای شرکت محسوب می شود سهم در دی ۸ هزار دستگاه و بهمن ۱۰ هزار فروخته است. جمع درآمد ۱۱ ماهه شرکت به ۳۳۹۸ میلیارد تومان رسیده که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۸۳۲ میلیارد تومان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *