وپخش

افزایش سرمایه ترکیبی در #وپخش . گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته ،آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی

به منظور افـزايش ســـرمايه بـه مــيزان ۲۷۶۰ ميـليـارد ريـال (معادل۳۲۸/۵۷ درصد) شامل مبلغ ۱۷۱۰ ميليارد ريال (معادل۲۰۳/۵۷درصد) از محل سود انباشته و مبلغ ۱۰۵۰ ميليارد ريال (معادل۱۲۵درصد) آورده نقدي از طريق سلب حق تقدم از سهامداران فعلي و عرضه عمومي و صدور سهام جايزه براي سهامداران اوليه از محل صرف سهام و در صورت عدم امکان از طريق مذکور، به تاييد و تشخيص سازمان محترم بورس و اوراق بهادار از محل مطالبات و آورده نقدي سهامداران بابت جبران مخارج سرمايه اي انجام شده از محل منابع جاري شرکت در سال هاي مالي گذشته و جلوگيري از خروج نقدينگي و تامين منابع مالي براي حفظ موقعيت در شرکت هاي سرمايه پذير از طريق پشتيباني مالي و مشارکت در افزايش سرمايه آن ها و بهبود نسبت مالکانه و اصلاح ساختار مالي که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

دتماد

شفاف سازی در #دتماد
پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری شرکت توليد مواد اوليه داروپخش مبنی بر افتتاح خط استامينوفن DC به استحضار می رساند پيرو افتتاح خط استامينوفن DC تماد مشهد به اطلاع مي رساند هدف از افتتاح پروژه، دريافت گواهي GMP و افزاش ظرفيت توليد مي باشد. لذا در اين خصوص پيش بيني براي افزايش فروش در سال ۱۳۹۹ صورت نگرفته است و از طرفي پيش بيني افزايش توليد و فروش براي سال ۱۴۰۰ متعاقباً در گزارش تفسيري مديريت هر دوره افشاء خواهد شد.

وملل

#وملل هم سرمایه را ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-018 مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۶,۰۶۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳۹۴۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

شساخت

#شساخت در راستای استراتژی سهامدار عمده (شرکت سرمایه گذاری اهداف) تعداد ۱،۸۳۴ ميليون سهم شرکت مهندسي و ساختمان صنايع نفت بميزان ۷۲/۸ درصد، در تاريخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ به شرکت تلاش گستران آينده (سهامي خاص) که ۱۰۰ درصد سهام آن متعلق به شرکت سرمایه گذاری اهداف می باشد، انتقال یافته است.

قرن

مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی #قرن از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به جهت تکميل و راه اندازي پروژه هاي کارخانه پودر شوينده و توسعه انبارهاي شرکت صادر شد.

تمدن

تامين سرمايه تمدن با نماد #تمدن که در مسیر ورود به بازار است در ۱۲ماهه به سود ۲۱۲۸ ریالی رسیده مدت مشابه قبل ۹۱۰ ریال بود

بتا سهم

#کدال_نگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *