مروری بر گزارشات بانک خاورمیانه

در جدول فوق فاصله بین درآمد تسهیلات در گزارش ماهانه را با هزینه سپرده و فاصله بین آن مقایسه کرده ایم.

هرچند این فاصله نه تراز است و نه اسپرد پول اما می توان بر اساس آن پیشبینی کرد که خالص هزینه پول و اسپرد بانک چه تغییری کرده است.

همانطور که در گراف مشاهده می شود این بانک شیب تندی در تغییر درآمد و هزینه ندارد. یکی از نکات مثبت بانک خاورمیانه همین روند ملایم صعودی است که در شرایط سخت اقتصادی نیز آن را از تلاطم دور نگه داشته است.

در بهار ۲۶۰میلیارد تومان، در تابستان و پاییز به ترتیب ۳۹۶میلیارد تومان و ۳۲۹میلیارد تومان فاصله درآمد تسهیلات از هزینه سپرده بوده است.

این رقم در زمستان نیز ۳۴۳میلیارد تومان بوده است.

ولید هلالات

همانطور که در گراف مشاهده می شود

این بانک شیب تندی در تغییر درآمد و هزینه ندارد. یکی از نکات مثبت بانک خاورمیانه همین روند ملایم صعودی است که در شرایط سخت اقتصادی نیز آن را از تلاطم دور نگه داشته است.همانطور که در گراف مشاهده می شود این بانک شیب تندی در تغییر درآمد و هزینه ندارد. یکی از نکات مثبت بانک خاورمیانه همین روند ملایم صعودی است که در شرایط سخت اقتصادی نیز آن را از تلاطم دور نگه داشته است.همانطور که در گراف مشاهده می شود این بانک شیب تندی در تغییر درآمد و هزینه ندارد. یکی از نکات مثبت بانک خاورمیانه همین روند ملایم صعودی است که در شرایط سخت اقتصادی نیز آن را از تلاطم دور نگه داشته است

.همانطور که در گراف مشاهده می شود این بانک شیب تندی در تغییر درآمد و هزینه ندارد. یکی از نکات مثبت بانک خاورمیانه همین روند ملایم صعودی است که در شرایط سخت اقتصادی نیز آن را از تلاطم دور نگه داشته است.در بهار ۲۶۰میلیارد تومان، در تابستان و پاییز به ترتیب ۳۹۶میلیارد تومان و ۳۲۹میلیارد تومان فاصله درآمد تسهیلات از هزینه سپرده بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *