وسدید

#وسدید با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-210 مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳,۹۸۰,۸۸۴ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۹,۹۸۹,۱۷۶ میلیون ریال ( از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ ۲۶۰۰۸۲۹۲ میلیون ریال و ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

کهمدا

#کهمدا و مهلت حق تقدم
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-99A-126 مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۲و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱,۱۵۲,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۸۸۰,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۶۹۸,۳۲۳,۸۴۷ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۲۹,۶۷۶,۱۵۳ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۹

فولاد

#فولاد در گزارش قبل در اسفند اسفند ۱۰۱۶۷۲ میلیارد ریال فروش داشت که ان را با ۱۱۱۱۰۶ میلیارد ریال افزایش داده است.

امین

#امین با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-227 مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۷,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۳

ساوه

#ساوه ۳ ماهه اخیر خوبی داشت
سهم در دی ماه ۷۷۰ میلیارد ریال فروش داشته است و بهمن ۷۲۵ میلیارد ریال و اسفند ۶۰۰ میلیارد ریال شد. مجموع فروش به ۷۲۰۸ میلیارد ریال رسیده که رشد خوبی نسبت به مدت مشابه دارد که عدد سال قبل ۳۹۱۷ میلیارد ریال بود.

ولرازی

#ولرازی به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع مي‌رساند پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دريافت مجوز ثبت تکميل مراحل افزايش سرمايه از بانک به استحضار می رساند بر اساس اطلاعيه شرکت مراحل ثبت افزايش سرمايه در اداره ثبت شرکتها در حال انجام ميباشد.

قچار

قندی ها تغییر کارمزد گرفتند
#قچار باعنایت به پیشنهاد سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و مصویه شماره۶۰/۲۹۸۷۶۵مورخ۹۹/۱۲/۶کارگروه تنظیم بازار (بند۱۰ازدستورسوم جلسه ۱۲۷)نرخ دستمزد تصفیه شکر خام به ازای هرکیلو گرم از مبلغ۲،۱۷۰ به مبلغ۴،۰۰۰ریال افزایش یافت.

وتوسم

#وتوسم هم ملک می فروشد
شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی در نظر دارد واحد تجاری خود در پروژه رولکس تاور واقع در خیابان نیاوران با قیمت پایه فروش مبلغ۵۴۰میلیارد ریال بفروش برساند.

سنیر

#سنیر افزایش ۳۵ درصدی سیمان فله داخلی و انواع سیمان داخلی پاکتی نسبت به قیمت اعلامی انجمن در آبان ماه ۱۳۹۹

بتا سهم

#کدال_نگر

تجدید ارزیابی دارایی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *