شبهرن

#شبهرن ثبت کرد. با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-229 مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲,۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۱,۹۵۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۳۹۲۱۷۷ میلیون ریال ، از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ ۷۹۵۷۸۲۳ میلیون ریال و ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

سخزر

#سخزر در ۱۲ماهه به سود ۱۳۷۵ ریالی رسیده مدت مشابه قبل این عدد ۷۳۶ ریال بوده است

فسازان

خرید زمین توسط #فسازان

در راستای اجرای طرح های افزایش ظرفیت تولید و با توجه به گسترش فعالیت های شرکت و نیاز به فضای مناسب برای انبارش مواد اولیه مورد نیاز سه قطعه زمین به مساحت تقریبی ۱۷٫۲۰۰متر مربع به همراه ۴٫۰۰۰ متر مربع سوله وانشعابات آب و برق و گاز به ارزش ۲۴۶ میلیارد ریال به شرح زیر خریداری گردیده است.

۱- زمین واقع در شهرک صنعتی سگزی -خیابان هفتم به مساحت ۷٫۲۰۰ متر مربع به همراه ۲٫۲۰۰ متر مربع سوله

۲- زمین واقع در شهرک صنعتی سگزی – خیابان هشتم به مساحت ۵٫۰۰۰ متر مربع به همراه ۱٫۵۰۰ متر مربع سوله ۳- زمین واقع در شهرک صنعتی سگزی -خیابان هفتم به مساحت ۵٫۰۰۰ مترمربع (لازم به توضیح است این ملک متعلق به شرکت آرین اخگر آپادانا (سهامی خاص) بوده است و با توجه به اینکه شرکت مذکور فاقدهرگونه فعالیت و دارایی دیگری بوده است ، صد در صد سهام آن خریداری شده و ممکن است در آینده تامین و فرآوری ضایعات مورد نیاز تولید شرکت به صورت متمرکز به آن شرکت منتقل گردد .)

قچار

#قچار جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ در استان چهارمحال و بختياري ،شهر هفشجان به آدرس شهرکرد-کيلومتر۱۲ جاده شهرکرد به هفشجان – کارخانه فرآورده هاي غذايي و قند چهارمحال برگزار میگردد

فخوز

#فخوز ۲۰۰۰۰ تن شمش بلوم فولاد خوزستان در قیمت ۱۱۰،۷۸۱ ریال عرضه و ۸۰۰۰ تن آن تا قیمت ۱۱۳،۷۷۹ ریال رقابت شد که ۵٪ بالاتر از قیمت پایانی عرضه قبل در تاریخ ۱۷ فروردین می باشد.
در جریان معاملات امروز ۲۰۰۰۰ تن شمش بلوم با میانگین قیمتی ۱۱۳،۶۲۹ ریال مچ شد.

ارفع

#ارفع ۱۷۰۰۰ تن شمش بلوم آهن و فولاد ارفع در قیمت ۱۱۰،۷۸۱ ریال عرضه و ۱۵۰۰ تن آن تا قیمت ۱۱۳،۳۰۹ ریال رقابت شد که ۴.۴٪ بیشتر از قیمت پایانی عرضه قبل در تاریخ ۱۷ فروردین می باشد.
در جریان معاملات دیروز ۱۷،۰۰۰ تن شمش بلوم با میانگین قیمتی ۱۱۲،۷۲۲ ریال مچ شد.

پارس

امیری مدیرمالی پتروشیمی #پارس
۴٫۲۹۰ میلیون تن ظرفیت تولید ماست .

بودجه ۱۴۰۰ با توجه به قیمت نفت و ارز قیمت محصولات رشد کرده ما پیش بینی میکنیم افزایش ضریب a جبران شده و اثری روی مبلغ سود نداشته باشد . این قرارداد ۴ ساله است و این کار را برای شرکت وضعیت بهتری را ایجاد میکند.
فروش محصول مقداری نسبت به سال گذشته ۸% افزایش داشتیم
حدود ۱۳۰ میلیون دلار اختلاف ما و بازرگانی پتروشیمی بوده که در مراجع حل اختلاف است و به محص مشخص شدن خبران منتشر می شود

خکاوه

يارانه صرفه جويي اسقاط خودروهاي فرسوده
احتراماً با توجه به افشاي اطلاعات با اهميت توسط ناشران شركتهاي فرابورسي به استحضار ميرساند پيرو شفاف سازي انجام شده طي نامه شماره ۲۷۶۱۰ مورخ ۳۰/۱۰/۱۳۹۸ درخصوص يارانه صرفه جويي مصرف سوخت و همچنين يارانه اسقاط خودروهاي فرسوده، با توجه به پيگيريهاي صورت پذيرفته و كاربرگ صادره توسط سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي به تعداد ۱۰۵۲ دستگاه يارانه صرفه جويي اسقاط خودروهاي فرسوده جمعاً به مبلغ ۳٫۰۹۷٫۶۴۹٫۵۱ دلار كه پس از كسر هزينه هاي كارمزد و ساير هزينه هاي مرتبط به موضوع يارانه در پايان سال مبلغ ۶۱۵٫۳۳۱ ميليون ريال به عنوان درآمد غيرعملياتي در دفاتر ثبت گرديده است.

شلعاب

#شلعاب با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-93A-030 مورخ ۱۳۹۳/۰۳/۱۸و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱۶۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۳۰۰,۷۱۴,۱۲۰ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱۳۹,۲۸۵,۸۸۰ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۷

کباده

#کباده افزایش نرخ ۲۰% گرفت با توجه به افزایش مجدد حقوق و دستمزد و همچنین افزایش نرخ پیمانکاران،هیئت مدیره تصمیم به افزایش نرخ خاک نمود.

شپترو

مطابق توافقنامه های منعقده فیمابین شرکت های پتروشیمی آبادان و ملی صنایع پتروشیمی در سنوات قبل مقرر گردید کارمندان (استخدام وزارت نفت) شرکت پتروشیمی آبادان که از تاریخ یکم دیماه سال ۱۳۷۷ در پتروشیمی آبادان پیش از موعد بازنشسته گردیده / می گردند پنجاه درصد هزینه های مستمری آنان تا سن بازنشستگی ( کارمندان ذکور ۶۰ سال و اناث ۵۵ سالگی ) به عهده پتروشیمی آبادان و ۵۰ درصد دیگر آن توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی پرداخت گردد.

شرکت ملی صنایع صنایع پتروشیمی از آذر سال ۱۳۸۶ از پرداخت سهم مذکور خودداری نموده و این امر موجب بروز مغایرت حساب فیمابین دو شرکت و همچنین صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت با پتروشیمی آبادان گردیده است. پس از پیگیریهای فراوان ، النهایه پرونده شکایت شرکت علیه شرکت ملی صنایع پتروشیمی در شعبه ۸۰ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید صدر تهران رسیدگی و رای دادگاه به نفع شرکت پتروشیمی آبادان صادر گردید.

بتا سهم

#کدال_نگر

افزایش سرمایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *