عرضه و تقاضای جهانی #نفت

🔹براساس گزارش آژانس بین المللی انرژی: تقاضای نفت در ۲۰۲۱ انتظار می رود به ۹۶٫۷ میلیون بشکه در روز برسد که نسبت به ۲۰۲۰، افزایش ۵٫۷ میلیون بشکه ای در روز خواهد داشت.

🔹اگرچه وضعیت اقتصاد جهانی بهبود پیدا کرده اما با توجه به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، این بهبودی می توان شکننده باشد.

🔹عرضه جهانی نفت در ماه مارس ۱٫۷ میلیون بشکه افزایش پیدا کرده و به ۹۲٫۹ میلیون بشکه در روز رسیده است. در ما آوریل نیز قرار است کشورهایی مانند برزیل و آمریکا تولیدشان را افزایش دهند اما کشورهای اوپک پلاس به کاهش تولید پایبند خواهند بود.

قیمت نفت در معاملات هفته جاری در نتیجه تضعیف ارزش دلار، تا محدوده ۶۴٫۴ دلار افزایش پیدا کرده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

عرضه جهانی نفت در ماه مارس ۱٫۷ میلیون بشکه افزایش پیدا کرده و به ۹۲٫۹ میلیون بشکه در روز رسیده است. در ما آوریل نیز قرار است کشورهایی مانند برزیل و آمریکا تولیدشان را افزایش دهند اما کشورهای اوپک پلاس به کاهش تولید پایبند خواهند بود.

عرضه جهانی نفت در ماه مارس ۱٫۷ میلیون بشکه افزایش پیدا کرده و به ۹۲٫۹ میلیون بشکه در روز رسیده است. در ما آوریل نیز قرار است کشورهایی مانند برزیل و آمریکا تولیدشان را افزایش دهند اما کشورهای اوپک پلاس به کاهش تولید پایبند خواهند بود. قیمت نفت در معاملات هفته جاری در نتیجه تضعیف ارزش دلار، تا محدوده ۶۴٫۴ دلار افزایش پیدا کرده است. قیمت نفت در معاملات هفته جاری در نتیجه تضعیف ارزش دلار، تا محدوده ۶۴٫۴ دلار افزایش پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *