تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

روند بازیابی پرقدرت قیمت بیت کوین پس از ریزش شدید آن تا کف روزانه ۵۰,۴۴۷.۵۰ دلاری خود در ۱۸ آوریل نشان‌دهنده ورود خریداران در ریزش‌ها است. ولی موفق نبودن این گروه در تثبیت قیمت در بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA ۵۰ – خط قرمز در تصویر) در ۵۶,۴۸۶ دلار در روز گذشته، نشان از وجود تردید در ورود به بازار در سطوح بالاتر دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین)

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) به‌سمت پایین چرخیده و شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه منفی خود قرار گرفته است. می‌توان این عوامل را به تلاش فروشندگان مبنی بر بازگشت به بازار مرتبط ساخت. هر چقدر که قیمت از لحاظ زمانی در زیر میانگین‌های متحرک معامله شود، احتمال آزمودن دوباره حمایت ۵۰,۴۶۰ دلار بیشتر خواهد شد.

جهش قیمت بیت کوین از این حمایت، توانایی محدود نگه داشتن نوسانات را به‌مدت چند روز خواهد داشت. در طرف مقابل با ریزش به زیر این سطح، به فشار فروش افزوده خواهد شد، زیرا خریدارانی که با ریزش دو روز گذشته به بازار وارد شده‌اند، به فکر پوشش موقعیت‌های خود خواهند افتاد. در چنین شرایطی احتمال ریزش تا ۴۳,۰۰۶.۷۷ دلار وجود دارد.

در طرف مقابل اولین نشانه تقویت روند صعودی، بریک اوت (شکست معتبر) قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۵۸,۷۷۵ دلار خواهد بود. چنین حرکتی دیدگاه صعود دوباره را تا سقف تاریخی در ۶۴,۸۴۹.۲۷ دلار افزایش خواهد داد.

  • مقاومت‌ها: ۵۸,۷۷۵ – ۶۴,۸۴۹.۲۷
  • حمایت‌ها: ۵۰,۴۶۰ – ۴۳,۰۰۶.۷۷

منبع: ارز دیجیتال

#ارز  #ارزدیجیتال  #بیتکوین

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *