ولشرق

#ولشرق در فروردین ۳۷ میلیارد ریال فروش داشته و جمعا ۴ ماهه ۱۷۸ میلیارد ریال درامد داشته است . گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور حفظ جايگاه شرکت و توسعه فعاليت و اصلاح ساختار مالي که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

سهرمز

#سهرمز هم تجدیدی شد
پیرو مصوبه ۶۴۹ مورخ ۱اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ هیاٌت مدیره ، افزایش سرمایه از مطالبات و آورده نقدی ،سود انباشته ،ونیز تجدید ارزیابی دارای ها به منظور جبران مخارج سرمایه ای و نیز اصلاح ساختار مالی شرکت مورد تصویب قرار گرفت.

ساربیل

#ساربیل در فروردین ۲۱۳ ، اسفند ۱۹۷ ، بهمن ۱۵۲ ،دی ۱۳۶ میلیارد ریال فروش داشته است و جمعا ۷۰۰ میلیارد ریال بوده مدت مشابه قبل ۴۷۹ میلیارد ریال بوده است

غاذر

#غاذر در فروردین ۲۴ میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه قبل زیر ۸۰۰ میلیون تومان بوده است

سخزر

#سخزر در فروردین با فروش ۳۲۷ میلیارد ریالی مواجه بوده است سال قبل در فروردین این عدد ۱۰۴ میلیارد ریال بود

پخش

#پخش البرز در فروردین ۳۴۲۹ میلیارد ریال فروش داشت .کل سال قبل ۴۳۵۷۰ میلیارد ریال است

خبهمن

#خبهمن ثبت کرد … با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-228 مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۳۴,۶۳۷,۹۶۷ میلیون ریال ( از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ ۱۲۴۶۳۷۹۶۷ میلیون ریال و ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

شکربن

#شکربن به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.

غگیلا

#غگیلا مجوز افزایش سرمایه ۶۸% از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد

فولاژ

#فولاژ مجوز مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (۲۰ درصدی) از محل سود انباشته صادر شد

چدن

#چدن مجوز افزایش سرمایه ۴۰۷% از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد

بتا سهم

#کدال_نگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *