عملکرد ماهانه کپارس در فروردین

 

 

شرکت کاشی‌ پارس که در آذرو دی و بهمن و اسفند۳۱ و ۲۶ و ۳۱ و ۳۶ و ۴۲ میلیارد تومان فروش داشت.در این ماه فروش ۱۰میلیاردی را داشته است.

شرکت در این ماه ۱۱۵ هزار متر مربع انواع کاشی فروخت.مقدار فـروش کل که در آذر و دی و بهمن و اسفند برابر با ۴۱۹ و ۳۵۷ و ۴۲۲ و ۵۹۲ هزار متر مربع انواع کاشی بود.

مقدار تولید شرکت هم به صورت متوسط در هر ماه ۳۷۷ هزار متر مربع است و این عدد را در این ماه ۱۷۲ هزار متر مربع ثبت کرده است.

نرخ فروش هم در این ماه ۸۸ هزارتومان بر متر مربع گزارش شده است.در دی و بهمن و اسفند نرخ ۷۳ و ۷۴ و ۶۱ هزارتومان بر متر مربع بود.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#کپارس   #فروش   #بورس   #تولید

شرکت در این ماه ۱۱۵ هزار متر مربع انواع کاشی فروخت.مقدار فـروش کل که در آذر و دی و بهمن و اسفند برابر با ۴۱۹ و ۳۵۷ و ۴۲۲ و ۵۹۲ هزار متر مربع انواع کاشی بود. شرکت در این ماه ۱۱۵ هزار متر مربع انواع کاشی فروخت.مقدار فـروش کل که در آذر و دی و بهمن و اسفند برابر با ۴۱۹ و ۳۵۷ و ۴۲۲ و ۵۹۲ هزار متر مربع انواع کاشی بود. شرکت در این ماه ۱۱۵ هزار متر مربع انواع کاشی فروخت.مقدار فـروش کل که در آذر و دی و بهمن و اسفند برابر با ۴۱۹ و ۳۵۷ و ۴۲۲ و ۵۹۲ هزار متر مربع انواع کاشی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *