بخش پنجم: فیبوناچی

دنباله فیبو ناچی

غیر از دو عدد اول ،اعداد بعدی از جمع دو عدد قبلی خود بدست می آیند . اولین اعداد این سری عبارتند از :

۰، ۱ ، ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۵ ، ۸ ، ۱۳ ، ۲۱ ، ۳۴ ، ۵۴ ، ۸۹ ، ۱۴۴ ، ۲۳۳ ، ۳۷۷ ، ۶۱۰ ، ۹۸۷ ، ۱۵۹۷ ، ۲۵۸۴ ، ۴۱۸۱ ، ۶۷۶۵ ، ۱۰۹۴ ، ۱۷۷۱

نسبت های فیبوناچی

اولین مطلبی که در زمینه ارتباط با دنباله فیبوناچی قابل ذکر است به این قرار است دنباله را بار دیگر می بینیم …

بخش قبلی: میانگین متحرک

 

بخش بعدی: الگوهای کلاسیک ( بخش اول)

 

مشاهده همه ویدئوهای آموزش تحلیل تکنیکال به زبان ساده با علیرضا کریمیان 

 

اصول و مبانی تحلیل تکنیکال و استراتژی های معاملاتی ساده مطالبی است که در این دوره آموزشی به آن پرداخته می شود که برای فعالیت در بازارهای مالی اعم از بورس تهران یا ارز رمزها شده بسیار کاربردی می باشد(فراچارت)

فراچارت

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#بورس    #شاخص   #تحلیل_تکنیکال  #فیبوناچی

 

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *