گزارش #مجمع عادی سالیانه #پسهند

پسهند به ازای هر سهم ۲۸۵ تومان معادل ۱۰۳ درصد از سود تلفیقی دوره را تقسیم نمود :

🔹سهم بازار شرکت از تولید داخلی ۵۰% و از مصرف داخل ۳۰% درصد است. هم چنین پسهند برترین تولیدکننده تسمه نقاله منجید دار در سال ۹۹ بوده است

🔹پسهند توانسته با فروش با تخفیف و تحویل به موقع کالا نماینده ها را بیشتر به سمت خرید داخلی ترغیب کند تا بتواند با واردات رقابت کنند.

🔹 ۵۰ درصد پروژه تولید تسمه نقاله سیمی تکمیل شده است. ساخت بنا و سوله تا پایان شهریور به اتمام می رسد و قرار است تا دی و یا حداکثر بهمن تجهیرات خریداری شده و نهایتا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ پروژه بهره برداری شود.

🔹شروع پروژه تسمه نقاله سیمی با شیوع ویروس کرونا همراه شد . در نتیجه موانع و مشکلات زیادی برای ادامه و تکمیل پروژه در این مدت وجود داشت . امکان ارسال نیرو و خرید ماشین آلات و تجهیزات از چین وجود نداشت . با این حال جلسات را با شرکت چینی آنلاین پیش بردند اما از آنجایی که شرکت می خواهد ریسک پرداخت وجه را به شرکت چینی کم کند و چینی ها تضمینی هم نمی دهند هنوز توافق نهایی خرید انجام نشده است و در حال مذاکره هستند.

🔹شرکت برنامه افزایش سرمایه دارد . بدلیل اجرای پروژه در سال جاری احتمال دارد درصد آن تغییر کند که عدد نهایی از طریق کدال و برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

🔹فروش تسمه نقاله سیمی را در برنامه سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است. شرکت برای سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ برنامه تولید تسمه نقاله ضد حرارت برای معادن کشور را دارد.

کارگزاری بانک صنعت ومعدن

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *