بخش ۱۴ : آشنایی با بازارهای مالی : کریپتوکارنسی ها

ارز رمز نگاری

تفاوت ارز دیجیتال با ارز رمز نگاری شده

Cryptocurrency  واژه ایست که برای بیت کوین و بقیه ارزها استفاده می شود معادل فارسی آن می شود ارز رمز نگاری شده ، افراد زیادی به این ارزها ، ارز دیجیتال می گویند این غلط در فارسی رایج شده است . پس درست ارز رمزنگاری شده است .

 

بخش قبلی : آشنایی با بازارهای مالی: بورس اوراق بهادار تهران 

 

مشاهده همه ویدئوهای آموزش تحلیل تکنیکال به زبان ساده با علیرضا کریمیان 

 

اصول و مبانی تحلیل تکنیکال و استراتژی های معاملاتی ساده مطالبی است که در این دوره آموزشی به آن پرداخته می شود که برای فعالیت در بازارهای مالی اعم از بورس تهران یا ارز رمزها شده بسیار کاربردی می باشد(فراچارت)

فراچارت

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#بورس    #شاخص   #تحلیل_تکنیکال  #بازارهای_مالی

 

 

کریپتوکارنسی. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *