بخش نهمواگرایی ها / واگرایی معمولی / واگرایی مخفی / کاربردهای واگرایی

در بخش قبلی در مورد اندیکاتور مکدی MACD صحبت کردیم. واگرایی فاصله بین دو میانگین متحرک است که به شکل یک نمودار میله ای در نظر گرفته شده است. در بعضی از نرم افزارها، مکدی شامل دو قسمت بود که ….

 

 

بخش قبلی: اندیکاتور ها (۲) 

 

بخش بعدی : آموزش نرم افزار مفید تریدر

 

مشاهده همه ویدئوهای آموزش مبانی تحلیل تکنیکال توسط روح الله دهنوی

 

این آموزش به مباحث تحلیل تکنیکال مقدماتی می پردازد. در این مجموعه به نکات ریز هر مطلب پرداخته شده و از مثال های زیادی در کنار آموزش استفاده شده است.

فراچارت

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#بورس    #شاخص   #تحلیل_تکنیکال  #واگرایی

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. بورس  شاخص  تحلیل تکنیکال مقدماتی  واگرایی  میانگین متحرک

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. بورس شاخص   تحلیل تکنیکال مقدماتی واگرایی  میانگین متحرک 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *