افزایش سرمایه ۶۳۰ میلیاردی چدن کلید خورد

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت تولیدی چدن سازان با حضور هیئت مدیره و ۶۸ درصد از سهامداران به صورت آنلاین برگزار شد.

در این جلسه به موضوع افزایش سرمایه شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها طبقه سرمایه گذاری بلندمدت، به مبلغ ۶۹۲۹ میلیارد ریال معادل ۴۰۸ درصد پرداخته شد. سرمایه فعلی شرکت ۱۷۰۰میلیارد ریال است. با این افزایش سرمایه نسبت بدهی ها به صاحبان سهام شرکت کاهش می یابد.

آخرین افزایش سرمایه شرکت چدن سازان در سال ۹۸ از مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به ۱۷۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته بوده که تماماً برای جلوگیری از خروج نقدینگی به جهت حفظ موقعیت در صنعت و رقابت با شرکت‌های همگروه انجام شده است.

هداف انجام افزایش سرمایه فعلی شرکت اصلاح ساختار سرمایه جهت بهبود تراز مالی و بهبود نسبت مالکانه و کاهش ریسک مالی شرکت نزد اعتبار دهندگان به ویژه بانک‌ها و واقعی نمودن ارزش سرمایه گذاری‌های بلندمدت و حقوق صاحبان سهام و فرصت استفاده از معافیت های مالیاتی تجدید ارزیابی مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و انطباق وضعیت ساختار مالی شرکت با ضوابط و مقررات سازمان بورس اوراق بهادار است.

سازمان بورس از ۴۲۵ درصد افزایش سرمایه پیشنهادی با ۴۰۸درصد موافقت کرد.

در پایان این جلسه افزایش سرمایه ۴۰۸ درصدی چدن به تصویب مجمع رسید.

همفکران

#چدن    #مجمع     #افزایش_سرمایه

مجمع عمومی فوق‌العاده 

هداف انجام افزایش سرمایه فعلی شرکت اصلاح ساختار سرمایه جهت بهبود تراز مالی و بهبود نسبت مالکانه و کاهش ریسک مالی شرکت نزد اعتبار دهندگان به ویژه بانک‌ها و واقعی نمودن ارزش سرمایه گذاری‌های بلندمدت و حقوق صاحبان سهام و فرصت استفاده از معافیت های مالیاتی تجدید ارزیابی مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و انطباق وضعیت ساختار مالی شرکت با ضوابط و مقررات سازمان بورس اوراق بهادار است.هداف انجام افزایش سرمایه فعلی شرکت اصلاح ساختار سرمایه جهت بهبود تراز مالی و بهبود نسبت مالکانه و کاهش ریسک مالی شرکت نزد اعتبار دهندگان به ویژه بانک‌ها و واقعی نمودن ارزش سرمایه گذاری‌های بلندمدت و حقوق صاحبان سهام و فرصت استفاده از معافیت های مالیاتی تجدید ارزیابی مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و انطباق وضعیت ساختار مالی شرکت با ضوابط و مقررات سازمان بورس اوراق بهادار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *