زغال سنگ پروده طبس #کزغال سال مالی را با سود عالی ۴۱۱ تومانی به پایان رساند

🔹 زغال سنگ پروده طبس در ۱۲ ماهه ۴۱۱ تومان به ازای هر سهم سود ساخته است. سهم در فصل اول، دوم و سوم به ترتیب ۵۵ ، ۹۳ و ۸۹ تومان سود ثبت کرده بود و در فصل چهارم نیز ۱۷۵ تومان سود داشته است. سود سال گذشته سهم ۱۰۶ تومان بوده است. سود ۱۲ ماهه ۹۹ رشد ۳۰۵ درصدی نسبت به ۱۲ ماهه ۹۸ دارد.
🔹 در فصل اول فروش ۲۱۵ و در فصل دوم فروش ۳۰۸ میلیارد تومانی را داشت و در فصل سوم فروش شرکت عدد ۳۶۴ میلیارد تومان بوده است و در آخرین فصل با رشدی خوب، فروش ۵۴۴ میلیاردی را دارد. فروش سال گذشته ۶۹۶ و ۱۲ ماهه ۹۹ برابر ۱٫۴۳۰ میلیارد.
🔹این تولید کننده زغال سنگ در سال مالی ۹۹، ۸۰۳ میلیارد تومان سود عملیاتی شناسایی کرده که ۲۹۴ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است و ۹۱ درصد نسبت به فصل قبل ۹۹ افزایش داشته است. در کل سال مالی گذشته این شرکت ۲۰۴ میلیارد سود عملیاتی گزارش کرده بود.
🔹حاشیه سود شرکت در ۱۲ ماهه ۵۷ درصد بوده است و در سال مالی گذشته ۳۱ درصد ثبت شده است. عملکرد عالی بوده است و با سود ۶۰۰ تا ۶۵۰ سال جاری یکی از جذاب ترین گزینه های بنیادی بازار است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

زغال سنگ پروده طبس در ۱۲ ماهه ۴۱۱ تومان به ازای هر سهم سود ساخته است. سهم در فصل اول، دوم و سوم به ترتیب ۵۵ ، ۹۳ و ۸۹ تومان سود ثبت کرده بود و در فصل چهارم نیز ۱۷۵ تومان سود داشته است. سود سال گذشته سهم ۱۰۶ تومان بوده است. سود ۱۲ ماهه ۹۹ رشد ۳۰۵ درصدی نسبت به ۱۲ ماهه ۹۸ دارد.  در فصل اول فروش ۲۱۵ و در فصل دوم فروش ۳۰۸ میلیارد تومانی را داشت و در فصل سوم فروش شرکت عدد ۳۶۴ میلیارد تومان بوده است و در آخرین فصل با رشدی خوب، فروش ۵۴۴ میلیاردی را دارد. فروش سال گذشته ۶۹۶ و ۱۲ ماهه ۹۹ برابر ۱٫۴۳۰ میلیارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *