کماسه

#کماسه به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.

غپونه

#غپونه به استحضار می رساندقیمت مصوب انواع روغن خام داخلی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ به شرح زیر تغییر می نماید:روغن سویا قیمت قبل هر کیلوگرم ۵۵،۰۰۰ قیمت جدید هر کیلوگرم ۷۵،۰۰۰ریال.انواع پالم قیمت قبل هر کیلوگرم۵۵،۰۰۰ ریال قیمت جدید هر کیلوگرم ۷۵،۰۰۰ ریال.روغن آفتابگردان قیمت قبل هر کیلوگرم ۶۰،۰۰۰ قیمت جدید هر کیلوگرم۹۰،۰۰۰ ریال می باشد.با توجه به ترکیب مواد اولیه در تولیدات متوسط افزایش نرخ روغن خام برای این شرکت در حدود ۴۳ درصد خواهد بود.همچنین لازم به ذکر است که سهم روغن خام در حدود۴۹ درصد از کل قیمت تمام شده کالای فروش رفته می باشد.واردات روغن خام در حال حاضر با ارز ترجیحی (هردلار۴۲،۰۰۰ریال) انجام میگیرد و قیمت های تمام شده نیز بر اساس نرخ های جهانی روغن خام و حمل و نقل تعیین خواهد گردید.

حسینا

#حسینا گزارش خوبی رده سهمی که در ۳ ماهه ۸۰۲ ریال محقق کرده در ۶ ماهه به ۲۵۲۳ ریال سود رسیده و ۹ماهه ۴۴۷۳ ریال و ۱۲ماهه نیز به ۶۲۷۶ ریال رسیده است . ۶ ماهه دوم بسیار خوب و متفاوتی را داشته است

مارون

#مارون در ۱۲ماهه به سود ۱۳۸۱۴ ریالی رسیده است هنوز درامد سرمایه گذاری شناسایی نشده است .
در ۹ماهه ۸۷۸۵ریال محقق کرده بود در ۶ماهه ۴۴۵۶ریال و در ۳ماهه ۱۰۸۵ریال محقق کرده بود .به نظر گزارش بسیار خوبی است .

پردیس

#پردیس گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور حفظ جايگاه شرکت در بازار سرمايه در دو مرحله که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

احیا

مهم برای #واحیا
پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تفاهم نامه شرکت احيا ريل ايرانيانتفاهم نامه منعقده في مابين شرکت احياء ريل ايرانيان و راه آهن جمهوري اسلامي ايران با موضوع حمايت از سرمايه گذار جهت تأمين و خريد ۶۰۰ دستگاه واگن باري به منظور استفاده سرمايه گذار از ظرفيت هاي قانوني مرتبط با سرمايه گذاري در حمل و نقل ريلي و صدور مجوزهاي موردنياز و معرفي سرمايه گذار به بانک جهت استفاده از تسهيلات تبصره ۱۸ قانون بودجه حضورتان ارسال مي گردد. در اين راستا تاکنون قرارداد خريد ۵۰ دستگاه واگن با شرکت آروين تبريز منعقد گرديده که تحويل آندر بازه زماني خرداد لغايت مردادماه سال جاري مي باشد.

کوثر

بیمه #کوثر در گزارش ۱۲ماهه به سود ۲۰۱۰ ریالی رسیده و ۱۳۰۳۴ میلیارد ریال سود خالص داشته و بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان سود سرمایه گذاری ها دارد

دالبر

در پایان مجمع سالانه دالبر رقم پیشنهادی سود تقسیمی هیئت مدیره ۱۰۷۷ریال بود که معادل حدود ۲۳۷میلیارد تومان است. اما درنهایت به ازای هر سهم ۱۴۰ تومان تصویب و تقسیم شد.

تکنار

#تکنار در ۱۲ماهه به سود ۴۱۹ ریالی رسیده است مدت مشابه سال قبل ۴۰۰ ریال زیان به ازای هر سهم داشت

سخوز

#سخوز سود تلفیقی هم مهم است ۲۶۴۰ ریال سود تلفیقی ۱۲ماهه دارد و در ۱۲ماهه ۲۶۳۱ ریال سود اصلی محقق کرده است

دلقما

#دلقما در ۶ ماهه با سود های غیرعملیاتی ۲۵۶۵ ریال سود داشت در ۱۲ماهه این عدد ۲۹۶۹ ریال شده است

ارفع

#ارفع ۲۲۰ تومان در مجمع تقسیم کرد.

بمپنا

#بمپنا در ۱۲ماهه به سود ۳۰۸۱ ریالی رسیده است

وتوکا

تهيه و توليد مواد اوليه استقلال سپاهان #وتوکا در ۱۲ماهه ۱۷۶ میلیارد ریال سود خالص داشته است .

حپترو

#حپترو در ۱۲ماهه ۴۵۴ ریال زیان شناسایی کرده است .

افرا

#افرا نت در ۱۲ماهه به سود ۱۰۳۹ ریالی رسیده است

ساوه

#ساوه شفاف کرده است با توجه به روند عملیات و فروش های شرکت پیش بینی می شود سود خالص شرکت تا پایان سال مالی ۱۴۰۰به مبلغ ۴٫۵۶۸ میلیارد ریال محقق گردد.
یعنی حدود ۷۰۲۰ ریال !!!

قمرو

#قمرو به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.

شرنگی

احتراما به استحضار می رساند شرکت صنعتی وشیمیایی رنگین اقدام به فروش تعداد۵/۵۰۰/۰۰۰سهم از سهام شرکت ذوب آهن اصفهان ، ۴/۰۹۰/۴۶۰سهم شرکت ایران خودرو،۱/۰۰۰/۰۰۰سهم شرکت سرمایه گذاری پارس آریان،۳٫۷۸۳٫۹۹۵سهم بانک سینا ،۸۰۰/۰۰۰سهم مخابرات ایران و۱/۰۵۰/۰۰۰سهم شرکت نفت تهران نمود است.لازم به ذکر می باشد کل سهام شرکتهای ایران خودرو ،ذوب آهن ،بانک سینا،مخابرات متعلق به شرکت رنگین فروحته شد و مالکیت آن به صفر رسید.

کهرام

#کهرام همچنان بر مدار زیان ۱۱۱۶ ریال زیان به ازای هر سهم محقق کرده است

ذوب

#ذوب در حالی که ۲۳۷ ریال سود پیش بینی کرده بود ۲۴۵ ریال در ۱۲ماهه محقق کرده است .
ذوب ۳۴ ریال در ۳ماهه محقق کرده بود و ۸۹ ریال در ۶ ماهه ۹ماهه هم ۱۶۴ ریال !
در ۳ماهه . ۴۰۵۵ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۱۱۵ میلیارد ریال سود خالص
در ۶ ماهه سود عملیاتی ۸۱۹۱ و سود خالص ۵۵۰۴ میلیارد ریال بوده است
در۹ماهه سود عملیاتی ۱۶۲۷۷ و سود خالص ۱۰۰۶۴ میلیارد ریال شده
۱۲ماهه سود عملیاتی ۲۱۷۵۸ و سود خالص ۱۵۰۹۵ میلیارد ریال است .

بتا سهم

#کدال_نگر

بورس اوراق بهادار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *