ذوب

#ذوب در حالی که ۲۳۷ ریال سود پیش بینی کرده بود ۲۴۵ ریال در ۱۲ماهه محقق کرده است . ذوب ۳۴ ریال در ۳ماهه محقق کرده بود و ۸۹ ریال در ۶ ماهه ۹ماهه هم ۱۶۴ ریال !
در ۳ماهه . ۴۰۵۵ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۱۱۵ میلیارد ریال سود خالص در ۶ ماهه سود عملیاتی ۸۱۹۱ و سود خالص ۵۵۰۴ میلیارد ریال بوده است
در۹ماهه سود عملیاتی ۱۶۲۷۷ و سود خالص ۱۰۰۶۴ میلیارد ریال شده. ۱۲ماهه سود عملیاتی ۲۱۷۵۸ و سود خالص ۱۵۰۹۵ میلیارد ریال است .

فروس

#فروس در ۱۲ماهه به سود ۶۴۳ ریالی رسیده است سهمی که در ۹ ماهه به سود ۳۷۹ ریالی رسیده بود
در ۶ ماهه سود عملیاتی ۸۸۸ و سود خالص ۸۷۱ میلیارد ریال است
در ۹ماهه سود عملیاتی ۱۶۱۰ و سود خالص ۱۵۱۵ میلیارد ریال بود در ۱۲ماهه سود عملیاتی ۲۶۴۳ و سود خالص ۲۵۷۳ میلیارد ریال بود
از دلایل اصلی افزایش مبلغ فروش در سال جاری نسبت به سال قبل عمدتاً بعلت افزایش نرخ فروش محصولات می باشد . از دلایل اصلی افزایش مبلغ سایر درآمدهای عملیاتی در سال جاری نسبت به سال قبل عمدتاً بابت سود تسعیر ارز می باشد . از دلایل اصلی افزایش مبلغ سایر درآمدهای غیر عملیاتی در سال جاری نسبت به سال قبل عمدتاً بابت سود ناشی از فروش ساختمان و زمین و همچنین سود ناشی از فروش سرمایه گذاریهای بلند مدت و سود سپرده های بانکی می باشد .

شرنگی

احتراما به استحضار می رساند شرکت صنعتی وشیمیایی رنگین با نماد #شرنگی اقدام به فروش تعداد۵/۵۰۰/۰۰۰سهم از سهام شرکت ذوب آهن اصفهان ، ۴/۰۹۰/۴۶۰سهم شرکت ایران خودرو،۱/۰۰۰/۰۰۰سهم شرکت سرمایه گذاری پارس آریان،۳٫۷۸۳٫۹۹۵سهم بانک سینا ،۸۰۰/۰۰۰سهم مخابرات ایران و۱/۰۵۰/۰۰۰سهم شرکت نفت تهران نمود است.لازم به ذکر می باشد کل سهام شرکتهای ایران خودرو ،ذوب آهن ،بانک سینا،مخابرات متعلق به شرکت رنگین فروحته شد و مالکیت آن به صفر رسید.

بتا سهم

#کدال_نگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *