بخش سوم : آشنایی با انواع نرم افزارها و ابزارهای تحلیل تکنیکال

به منظور اینکه بخواهیم تحلیل تکنیکال انجام دهیم و در حین بازار چارت بازار را تحلیل کنیم، باید اطلاعات این چارت به طور مرتب به روز رسانی شود که به این منظور نرم افزارهایی وجود دارد که به صورت آنلاین بروز رسانی میشوند. به طور کلی این نرم افزار ها دو نوع هستند هستند. نرم افزارهایی که قا بل نصب هستند یا نرم افزارهایی که تحت وب هستند.

تحت وب یعنی چه ؟ یعنی ما وارد سایتی میشویم که این سایت مدام خودش را به روز رسانی میکند و ما هم تحلیل انجام میدهیم …

 

 

 

بخش قبلی : نمودار (چارت) / مفهوم افق زمانی و تایم فریم /  رابطه ی انواع تحلیل ها با افق زمانی / هنگام تحلیل، چه مقدار از یک نمودار را مورد بررسی قرار دهیم؟ / انواع نمودارهای نمایشی (خطی، میله ای، کندل استیک) / نمودارهای حسابی و لگاریتمی / نمودارهای تعدیل شده و تعدیل نشده

 

بخش بعدی : مقدمه ای بر الگوهای کندل استیک (۱) / انواع الگوهای کندل استیک /  الگوهای تک کندلی /  الگوی چکش (Hammer) /  الگوی مرد به دار آویخته (Hanging Man) /  الگوی چکش معکوس (Inverted Hammer) / الگوی شهاب سنگ (Shooting Star) / الگوی دوجی(Doji) / الگوی مارابوزو (Marubozo)

 

مشاهده همه ویدئوهای آموزش جامع تحلیل تکنیکال با محسن قاسمی

 

تحلیل تکنیکال به بررسی رفتار قیمت در آینده با استفاده از نمودار گذشته می پردازد. در اصل با استفاده از شواهد و ابزارهای موجود گرایش احتمالی قیمت در آینده را بررسی می کنیم. تحلیل تکـنیکال در کنار سایر روش های معامله گری از جمله فاندامنتال یا بررسی جریان سفارشات (تابلوخوانی) می تواند این اینده قیمتی را برای شما روشن تر و دقیق تر کند

فراچارت

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#بورس    #آموزش   #تحلیل_تکنیکال

ابزارهای تحلیل تکنیکال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *