مهم برای #ولساپا

تعدیل سنواتی ۱۲۳ میلیارد تومانی در ولساپا

عمده مبلغ تعدیل سنواتی مربوط به تفاوت مالیات عملکرد ابرازی و قطعی و جرایم سنوات ۱۳۹۸،۱۳۹۷،۱۳۹۵ به میزان ۱٫۱۸۴٫۲۴۶ میلیون ریال می باشد. که ناشی از برگشت هزینه مطالبات مشکوک الوصول و هزینه های مالی تسهیلات دریافتی از موسسه مهر اقتصاد می باشد. و مبلغ ۴۹٫۵۹۷ میلیون ریال مربوط به تفاوت مالیات ارزش افزوده عملکرد سنوات ۱۳۹۳،۱۳۹۲ و۱۳۹۸ می باشد.

شفاف سازی در #وصنا

دارایی های وثیقه شده جهت انتشار اوراق تبعی اختیار فروش نزد سپرده گذاری: ۱-سهام بانک اقتصاد نوین به تعداد ۹۱۶٫۹۵۳٫۰۰۰ برگه سهم با بهاء تمام شده ۵۸۶٫۵۷۰ و ارزش روز۴٫۱۱۹٫۸۷۰ میلیون ریال ۲-سهام شرکت پتروشمی پردیس به تعداد ۶ میلیون برگه سهم با بهاء تمام شده ۹۶٫۵۵۸ و ارزش روز ۶۵۰٫۲۸۰ میلیون ریال ۳-سهام شرکت مدیریت صنعت شوینده به تعداد ۱۷٫۲۰۰٫۰۰۰ برگه سهم با بهاء تمام شده ۵۹٫۵۵۹ و ارزش روز ۳۵۸٫۶۲۰ میلیون ریال ۴-سهام بانک ملت به تعداد ۹۵٫۰۰۰٫۰۰۰ برگه سهم با بهاء تمام شده ۲۸۹٫۱۹۰ و ارزش روز ۳۷۰٫۰۲۵ میلیون ریال می باشد.

تعدیل سنواتی #خکاوه

احتراماً به استحضار ميرساند پيرو نامه شماره ۱۱۰۱۱۷ مورخ ۲۴/۰۳/۱۴۰۰ شركت سايپا و همچنين مصوبه هيئت مديره شماره ۶۷۵ شركت سايپا ، مقرر گرديد با توجه به توافقات صورت گرفته مانده كل بدهي اين شركت به بانك پارسيان به مبلغ ۱۰٫۲۰۶ ميليارد ريال با مبلغ ۸٫۱۰۰ ميليارد ريال در قالب واگذاري ملك و واريز نقدي توسط شركت سايپا تسويه كامل و كارسازي گردد. همچنين با توجه به مصوبه فوق الذكر بدهي به شركت سايپا از محل واگذاري دارائي هاي ثابت به قيمت كارشناسي پرداخت خواهد شد. با توجه به توافق فوق الذكر تعديلات لازم در سر فصل در آمدهاي غيرعملياتي در دفاتر شناسايي و اعمال خواهد شد.

شیراز

در مجمع شرکت پتروشیمی شیراز، پرداخت ۱۲۲ تومان به عنوان سود نقدی هر سهم به تصویب رسید.

بر اساس توافق اعضای حاضر در مجمع شرکت پتروشیمی شیراز مقرر شد در راستای اصلاح ساختار مالی، موضوع افزایش سرمایه شرکت توسط هیئت مدیره در یک دوره زمانه سه ماهه مورد بررسی قرار گرفته و نتایج آن به اطلاع سهامداران برسد.

مادیرا

#مادیرا جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۴ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران – بالاتر از ميدان ونک- خيابان خدامي- تقاطع خيابان آفتاب- پلاک ۳ – طبقه منفي ۱ برگزار میگردد.

کگل

فوری #کگل در گزارش ۱۲ماهه تلفیقی با سرمایه جدید به سود ۱۹۷۲ ریالی رسیده و در سود اصلی این عدد ۱۴۰۸ ریال است

#شاوان و افزایش ۱۰۴۲ ریالی

عطف به نامه شماره م م/ح/۱۶۲۷۵ مورخ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران منظم به نامه شماره م ب/م/۴۳۳ مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ معاونت محترم برنامه ریزی وزارت نفت، قیمت های خوراک و فرآورده های نفتی اصلی اسفند ماه سال ۱۳۹۸ اصلاح گردیده که تأثیر این تغییرات باعث افزایش ۰۴۲ر۱ ریالی EPS این شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ می باشد. لازم به توضیح است علیرغم پیگیری های شفاهی و مکاتبات متعدد از سوی شرکت ، انجمن صنفی کارفرمائی صنعت پالایش نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ، تاکنون نرخ بین المللی خوراک و فرآورده در سه ماهه پایانی سال ۱۳۹۹ از سوی معاونت برنامه ریزی وزارت نفت به این شرکت اعلام نشده است.

همچنین لازم به ذکر است که تغییرات صورت گرفته بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی تهیه گردیده و امکان تغییر مبانی و درنتیجه تغییر گزارشات وجود دارد.

ثامید

#ثامید شرکت توسعه و عمران امید تعداد محدودی از اراضی خود را با شرایط ویژه (نقد و اقساط بدون بهره و تهاتر) از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار می نماید. شایان ذکر است حجم ریالی فروش پیش بینی شده در آگهی به میزان حداقل ۴۳۵ میلیارد تومان برآورد شده است که عملکرد آن در گزارشات آتی منعکس می گردد.

وگردش

#وگردش در درامد های غیرعملیاتی بهتر بوده و در سال ۹۹ با کمک آنها به سود ۵۳۹ ریالی رسیده است در سود اصلی این عدد ۴۲۰ ریال بود.

چدن

#چدن در ۱۲ماهه تلفیقی ۴۳۷ و در سود اصلی ۵۵۵ ریال محقق کرده است.

خکار

#خکار در ۱۲ماهه تلفیقی ۸۹۱و در سود اصلی ۱۶۲۶ ریال سود محقق کرده است که بخش مهمی از سود غیرعملیاتی است.

کمنگنز

#کمنگنز در ۱۲ماهه تلفیقی به سود ۶۵۱۸ ریالی رسیده است و در سود اصلی این عدد ۶۵۱۹ ریال است.

قهکمت

#قهکمت با عنایت به نامه شماره ۱۴۰۰۰۴۱ انجمن صنفی کارخانجات قند و شکر ایران در خصوص تعیین قیمت فروش شکر تولیدی سال جاری و بر اساس بند ۳-۱۳ یکصد و بیستمین جلسه کارگروه محترم تنظیم بازار ابلاغی تحت شماره ۲۵۳۴۲۵/۶۰ مورخ ۹۹/۱۰/۲۰ از سوی معاونت محترم بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تنظیم بازار و همچنین ابلاغیه شماره ۲۶۵۵۱۳/۶۰ مورخ ۹۹/۱۱/۰۵ سرپرست محترم دفتر برنامه ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت، مقرر شد که قیمت شکر از ابتدای سال ۱۴۰۰ بر اساس ضوابط قیمت گذاری کالاهای تولید داخل تعیین گردد.

بر اساس دستور العمل قیمت گذاری فوق الاشاره و با توجه به پیش بینی های صورت پذیرفته، قیمت تمام شده شکر با احتساب ۱۷% سود فعالیت طبق دستور العمل ابلاغی از بهای بازار بیشتر می باشد و با توجه به شرایط بازار، نرخ فروش متفاوت خواهد بود و آثار سود و زیان آن به طور دقیق مشخص نمی باشد. لذا میزان و نرخ فروش محصولات تولیدی طی گزارش فعالیت ماهانه به استحضار فعالان محترم بازار سرمایه خواهد رسید.

بتا سهم

#کدال_نگر

مالیات / مالیات / مالیات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *