بخش دوم : روانشناسی سایه کندلهای ژاپنی (الگوی Hammer و shooting star)

شناخت سایه در الگوهای شمعی ژاپنی.

سایه شمع ها به اندازه خود بدنه اهمیت دارند. وقتی شمعی سایه بالایی و پایینی دارد به ما در شناخت بازار خیلی کمک میکند …

 

 

بخش قبلی : معامله گری توسط الگوهای شمعی ، روانشناسی بدنه کندل ها و شناخت ساختاری کندل ها ( الگوی spinnig top و Doji)

بخش بعدی : الگوی Bullish engulfing و bearish engulfing

 

مشاهده همه ویدئوهای آموزش الگوهای شمعی توسط رسول حسینی

 

الگوهای شمعی زبان اصلی بازار و روانشناسی رفتار خریدارن و فروشندگان هستند که شناخت و کسب آگاهی از این الگوها باعث ایجاد کسب مهارت سودآوری در معامله گران میشود. ما در این مجموعه به شما یاد میدهیم که چطور با شناخت رفتار و روانشناسی الگوهای شمعی و شیوه معامله با آنها به مهارت معامله گری دست پیدا کنید.

فراچارت

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#بورس    #آموزش    #تحلیل_تکنیکال    #کندل

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. کندلهای ژاپنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *