بخش چهارم : الگوی Dark cloud و piercing

اگر از نظر روانشناسی بخواهیم این روند را مورد بررسی قرار دهیم، این روند صعودی پر قدرت است. روند صعودی بسیار بالا میباشد که به انتهای خودش می رسد و همیشه قدرت پابرجاست …

 

 

بخش قبلی : الگوی Bullish engulfing و bearish engulfing

بخش بعدی : الگو های Bullish harami و Bearish Harami و morning star و Evening star

 

مشاهده همه ویدئوهای آموزش الگوهای شمعی توسط رسول حسینی

 

الگوهای شمعی زبان اصلی بازار و روانشناسی رفتار خریدارن و فروشندگان هستند که شناخت و کسب آگاهی از این الگوها باعث ایجاد کسب مهارت سودآوری در معامله گران میشود. ما در این مجموعه به شما یاد میدهیم که چطور با شناخت رفتار و روانشناسی الگوهای شمعی و شیوه معامله با آنها به مهارت معامله گری دست پیدا کنید.

فراچارت

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#بورس    #آموزش    #تحلیل_تکنیکال

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *