بخش بیست و یکم : خطوط جداساز نزولی

 

 

 

بخش قبلی : خطوط جداساز صعودی

 

مشاهده همه قسمتهای آموزش کندل شناسی توسط فرزین رجب زاده

 

اگر بخواهیم روی چارت های قیمتی مطالعه دقیق داشته باشیم باید کندل ها را بشناسیم. جزئی ترین حرکات قیمت را می توان در قالب کندل ها پیگیری نمود، در اصل می توان آنها را به تنفس قیمت تشبیه کرد. کندل ها دویست سال پیش توسط یک تاجر ژاپنی به نام هوما مونشیا برای بررسی عرضه و تقاضای بازار برنج ابداع و به کار گرفته شد به همین دلیل به آنها شمع های ژاپنی هم گفته می شود.

فراچارت

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#بورس      #تحلیل_تکنیکال       #کندل

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

آموزش کندل شناسی توسط فرزین رجب زاده بخش بیست و یکم خطوط جداساز نزولی . آموزش تحلیل تکنیکال و نمودار از مقدماتی تا پیشرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *