#کنور در سه ماهه سود خوب ۲۵۵ تومانی شناسایی کرده است

🔹 معدنی و صنعتی صبانور در ۱۲ ماهه ۹۹،  ۷۴۴ تومان به ازای هر سهم سود ساخته بود. در اولین فصل سال مالی جدید سود خوب ۲۵۵ تومانی شناسایی کرده است که نسبت به میانگین فصلی سال گذشته ۳۷% رشد داشته اما کمتر از فصل زمستان است.

🔹 متوسط فروش فصلی سال گذشته برابر ۵۵۲ میلیارد بوده که در فصل اول سال جاری فروش شرکت برابر ۸۶۲ میلیارد تومان است.

🔹شرکت  در سال مالی ۹۹، ۱٫۵۳۰میلیارد تومان سود عملیاتی شناسایی کرده بود که در فصل اول ۱۴۰۰ این عدد ۶۸۴ میلیارد تومان است. سود عملیاتی سه ماهه رشد ۲۹۹ درصدی نسبت به فصل اول ۹۹ دارد.

🔹حاشیه سود شرکت در ۱۲ ماهه ۹۹، ۷۱ درصد بوده است و در فصل ابتدایی۸۱ درصد گزارش شده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#سال_مالی     #سهام     #سود

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *