بخش پنجم : الگوی پوشای صعودی و نزولی

الگوی پوشای صعودی از دو کندل تشکیل شده است. این الگو در انتهای روند نزولی ظاهر می شود و اخطار برای برگشت قیمت از روند نزولی به صعودی محسوب می شود.

الگوی پوشای نزولی از دو کندل تشکیل شده است. این الگو در انتهای روند صعودی ظاهر می شود و اخطار برای برگشت قیمت از روند صعودی به نزولی محسوب می شود …

 

 

بخش قبلی : الگوی شوتینگ استار و هنگینگ من

 

بخش بعدی : الگوهای انبرک بالایی و پایینی

 

مشاهده همه ویدئوهای مجموعه کندل شناسی با محسن اسلامی

 

کندل استیک یا الگوهای شمعی برای خیلی از تحلیل گران تکنیکال به معنای پایه و الفبای تحلیل می باشد. کاربرد و قدرت کندل ها معمولا در تلفیق آنها با سایر ابزارهای تکنیکالی معنا پیدا می کند که می تواند بهترین بازدهی ها را از خود نشان دهند. مثلا تشکیل یک الگوی کندلی در کف یک کانال نزولی یا یک تراز خاص از فیبوناچی می تواند گواه خوبی از برگشت یا ادامه قیمت باشد.

فراچارت

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#بورس      #آموزش     #تحلیل_تکنیکال

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. مجموعه کندل شناسی با محسن اسلامی . بخش پنجم : الگوی پوشای صعودی و نزولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *