#شپارس در تیر خوب بود

🔹 سال مالی شرکت منتهی به شهریور است. میانگین تولید ماهانه‌ی پودر و مایعات البسه در سال مالـی ۹۹ ،۳٫۵۱۱ تن بوده است. تولید تیر ۳٫۴۸۱  تن گزارش شده و میانگین تولید ۹ ماهه  ۲٫۸۳۸ تن بوده است.

🔹فروش پودر و مایعات البسه در خرداد  ۳٫۵۹۶  تن گزارش شده است. میانگین فروش سال مالـی ۹۹، ۴٫۳۳۷ تن بوده و میانگین فروش ۹ ماهه سال مالـی ۱۴۰۰ به ۳٫۷۰۸ تن رسیده است .

🔹 شرکت در خرداد فروش ۵۵ میلیارد تومانی را گزارش کرده است. فروش ۱۰ ماهه سال جاری به ۵۶۴  میلیارد تومان رسیده، فروش ۱۰ ماه سال مالـی ۹۹، ۴۲۲ میلیارد تومان بوده است.

🔹 میانگین نرخ فروش پودر و مایعات البسه در سال مالی ۹۹، ۸۲٫۸۹۷ ریال بوده، در خرداد فروش شرکت با نرخ ۱۱۷٫۰۶۰ ریال و در تیر با ۱۲۹٫۵۵۲ ریال انجام شده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#تولید    #سال_مالی

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *