شفاف_سازی#لکما

مصوبه هیات مدیره انجام افزایش سرمایه آورده نقدی

به استحضار میرساند در خصوص بند ۹و۱۱ تکالیف مجمع عادی سالیانه نوبت دوم مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ به هیات مدیره و همچنین جلسه ۷۷۱ هیات مدیره شرکت مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۹، این شرکت افزایش سرمایه از محل آورده نقدی به میزان ۸۰ درصد سرمایه فعلی را در دستور کار دارد. بدیهی است که این مهم منوط به موافقت سهامدار عمده، تهیه گزارش توجیهی، اظهار نظر بازرس قانونی شرکت، اخذ مجوز از سازمان بورس و تصویب آن در مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

وکار

#وکار مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت براساس اطلاعیه منتشره در سامانه کدال در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ در خصوص اعلام تنفس مجمع عمومی عادی سالیانه راُس ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ درمحل خيابان وليعصر – روبروي پارک ملت – کوچه کاج آبادي – پلاک ۷۵ – سالن اجتماعات ساختمان اداري شماره ۲ برگزار گردید و مجمع در خصوص هیچ یک از موارد دستور جلسه تصمیم گیری ننمود و مجمع با تنفس روبرو گردید.

با توجه به با عنايت به آگهي پذيره نويسي افزايش سرمايه بانک در دي ماه سال ۱۳۹۹ در خصوص ثبت افزايش سرمايه تا تاريخ برگزاري مجمع عمومي عادي سالانه ، مجمع با اعلام تنفس تصميم گيري در خصوص تقسيم سود و تعيين پاداش اعضاء هيات مديره براي عملکرد سال مالي منتهي به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ را درسالن اجتماعات ساختمان اداري شماره ۲ بانک کارآفرين، واقع در خيابان وليعصر، روبروي پارک ملت، کوچه کاج آبادي، پلاک ۷۵ در ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ موکول کرد. مجمع اعلام تنفس نموده و مقرر گردید جلسه بعدی مجمع در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ و در محل خيابان وليعصر – روبروي پارک ملت – کوچه کاج آبادي – پلاک ۷۵ – سالن اجتماعات ساختمان اداري شماره ۲ برگزار گردد.

افزایش سرمایه خاص #سنیر

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور تامين منابع مالي مورد نياز جهت خريد دارايي ثابت مورد نياز خط توليد که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

رمپنا

مهندسي و ساخت لکوموتيو مپنا از زیر مجموعه های #رمپنا در ۱۲ماهه ۲۲۹۵ میلیارد ریال سود خالص داشته که مدت مشابه سال قبل ۵۲۸ میلیارد ریال بود

#قرن تمدید کرد

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-235 مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۳

دی

بانک #دی پیرو انتشار اطلاعیه برنامه ناشر جهت خروج از شمول ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت (منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ ) به استحضار می رساند به استناد ماده ۴۲ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار، هیئت پذیرش اوراق بهادار اقدام به اعطای مهلت به ناشر تا مهلت زمانی مقرر جهت ارایه صورت های مالی حسابرسی شده سال منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ جهت خروج از شمول ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت نموده است.
بدیهی است در صورت پایان مهلت ارایه شده و عدم خروج ناشر از شمول ماده قانونی فوق الذکر، پذیرش اوراق بهادار ناشر لغو می گردد.

همچنین ذکر این موضوع ضروری است که توضیحات شرکت در خصوص برنامه های خروج از شمول ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاحی قسمتی از قانون تجارت، صرفا جهت اطلاع سرمایه گذاران منتشر می شود. فرابورس ایران مسئولیتی در خصوص اجرا و اثربخشی آن ندارد. لذا از سرمایه گذاران درخواست می شود پیش از تصمیم گیری در خصوص خرید یا فروش سهام شرکت، نسبت به بررسی اطلاعات منتشر شده اقدام نموده و به فرصت اعطا شده برای ایفای تعهدات ناشر توجه کنند.

حپارسا

#حپارسا در تیر ۲۵۷ و در خرداد با درامد ۲۳۵ میلیارد ریالی به عدد ۲۸۲۴ میلیارد ریال رسیده و کل سال قبل ۱۸۹۷ میلیارد ریال بود برای ۱۰ ماهه عدد خوبی است

وساپا

#وساپا تا تیر ۲۱۷۸۲۰ میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است.

بتا سهم

#کدال_نگر

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *