بخش اول : مقدمه / دنیای معامله گری / جایگاه تحلیل تکنیکال / پرایس اکشن سم سیدن

دنیای معامله گری :

بهتر است که روی هیچ سبک تحلیلی تعصبی نداشته باشید. چشم را روی هیچ واقعه ای نبندید و فقط اولویت شما بهتر کردن روش معاملاتی باشد .

توصیه من به معامله گران اینست که بصورت  کورکورانه وارد بازار نشوند …

 

 

 

 

بخش بعدی : محدوده های عرضه و تقاضا /  RBR , DBD , RBD , DBR / نحوه تشخیص و رسم محدوده ها

 

مشاهده همه ویدئوهای مجموعه آموزشی پرایس اکشن توسط آیدین جبارپور

 

پرایس اکشن در تعریف خیلی ساده به معنای تحلیل حرکت قیمت می باشد. اما در عین سادگی بسیار مهم است که هنگام بررسی رفتار قیمت، بدانیم باید دنبال چه الگوها و نشانه هایی باشیم. در این مجموعه قصد داریم شما را با چیزی که واقعا روی چارت قیمت درحال وقوع است آشنا کنیم. از محدوده های عرضه و تقاضا گرفته تا نحوه حرکت قیمت در قالب فاز های مختلف، الگوهای برگشتی و ادامه دهنده و همچنین روانشناسی کندل ها اما از این ها که گذر کنیم، یک قدم پا را فراتر گذاشتیم و با رویکرد معاملاتی، این ابزار کاربردی را در کنار هم قرار دادیم و به یک سیستم معاملاتی کامل رسیدیم که به شما شانس رقابت واقعی و موفقیت بلندمدت در بازار مالی را میدهد.

این مجموعه حاصل سالها تحقیق و آموزش از اساتید مطرح این حوزه از جمله سم سیدن و ال بروکس می باشد. همچنین نکات تجربی زیادی در آن گنجانده شده که دارای ارزش بالایی هستند.

فراچارت

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#بورس    #معامله_گری   #تحلیل_تکنیکال   #پرایس_اکشن

تحلیل تکنیکال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *