تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم

قیمت اتریوم روز یکشنبه بار دیگر از ناحیه مقاومتی ۳,۳۳۵ تا ۳,۳۷۷ دلاری سقوط کرد؛ این یعنی فروشندگان با قدرت از این ناحیه دفاع می‌کنند.

نمودار قیمت اتریوم

با این حال خریداران تسلیم نشدند. در حال حاضر و با توجه به احیای گسترده روز گذشته از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA20) در ۳,۱۳۹ دلار، می‌توان گفت که خریداران از این ناحیه دفاع می‌کنند. اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالای مقاومت پیش رو برسانند، این احتمال وجود دارد که اتریوم روند صعودی خود را از سر بگیرد. هدف این روند رسیدن قیمت به ۳,۶۷۰ دلار و پس از آن ۴,۰۰۰ خواهد بود.

در سوی دیگر، اگر فروشندگان قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، ممکن است شاهد سقوط تا ۳,۰۰۰ دلار باشیم. این همان سطحی است که جهش اخیر از آنجا آغاز شده بود. احیای قیمت از این نقطه آغاز شده بود. اگر اتریوم از این ناحیه روند صعودی تازه ای را آغاز کند، این احتمال وجود دارد که چند روز شاهد نوسانات عرضی بین ۳,۰۰۰ تا ۳,۳۷۷ دلار باشیم.

اگر فروشندگان قیمت را به زیر ۳,۰۰۰ دلار برسانند و آن را تثبیت کنند، اصلاح بیشتر محتمل خواهد بود. در این صورت میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه در ۲,۳۸۹ دلار مقصد بعدی قیمت خواهد بود.

  • مقاومت‌ها: ۳,۳۳۵ – ۳,۶۷۰ – ۴,۰۰۰
  • حمایت‌ها: ۳,۱۳۹ – ۳,۰۰۰ – ۲,۳۸۹

منبع: ارز دیجیتال

#ارز   #ارز_دیجیتال     #اتریوم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *