بموتو

#بموتو به سمت تجدید می رود در خصوص افزایش سرمایه به اطلاع سهامداران گرامی می رساند افزایش سرمایه این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی های استهلاک ناپذیر ( زمین ) در مرحله درخواست کارشناس ( هیئت سه نفره ) بوده ، لذا در صورت تهیه و تصویب گزارش توجیهی مراتب مطابق با دستور العمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس جهت استحضار سهامداران گرامی از طریق سایت کدال افشا خواهد شد.

سفانو

#سفانو ۴۲ میلیارد ریال سود شناسایی کرده است
فروش سهام سیمان سپاهان طی ۹ مرحله به مرور از طریق کارگزاری انجام شده که آخرین فروش در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ بوده است. قابل ذکر است فروش تعداد باقیمانده سهام سیمان سپاهان بر اساس شرایط و قیمت بازار در آینده محتمل می باشد.

شپدیس

محموله های صادراتی #شپدیس بنا به قیمت های منتشره آیسیس با افزایش ۵ دلاری در قیمت ۴۰۳ دلار در هفته گذشته به فروش رسیده است.

غگیلا

#غگیلا با توجه به مصوبه ۲۲۸۶۱ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ وزارت جهادکشاورزی، قیمت شیر خام (با مشخصات ۳/۲درصد چربی) از مبلغ ۴۵۰۰ تومان به مبلغ ۶۴۰۰تومان به ازاء هر کیلوگرم افزایش یافت و نرخ هر درصد چربی نیز مبلغ ۸۰ تومان تعیین شد.

فزرین

مجمع #فزرین جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۴:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران ،خيابان وليعصر ،بالاتر از جام جم نرسيده به چهارراه شهيد چمران (پارک وي)مجموعه فرهنگي ورزشي تلاش – سالن تلاش برگزار میگردد.

دارو

به استحضار می رساند شرکت کارخانجات داروپخش جهت ارتقا و تکمیل سبد محصولات دارویی خود ، محصولات جدید ویال مروپنم ۵۰۰ میلی گرم و ا گرمی و همینطور قرص بوپرونورفین ۲ و ۸ میلی گرمی را تولید و در ماه جاری به بازار دارویی کشور عرضه می نماید.

غشصفها

#غشصفها با عنایت به افزایش قیمت شیرخام بر اساس نامه شماره ۱۴۰۰/۵۰۰/۲۲۸۶۱ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ وزارت جهاد کشاورزی و عدم تعیین تکلیف تاثیر آن بر روی قیمت محصولات لبنی بر اساس جلسات قیمت گذاری شرکت صنایع شیر ایران جهت اقلام لبنی به تناسب افزایش یافته و همچنین به دلیل عدم تعیین تکلیف در خصوص بند ۴ نامه ۱۴۰۰/۵۰۰/۲۲۸۶۱ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ تا تاریخ این اطلاعیه هرگونه تاثیر آن بر قیمت فروش محصولات و سود شرکت مشخص نمی باشد.

بتا سهم

#کدال_نگر

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *