هرمز و ثبت یک عملکرد درخشان در شهریور

🔹 فولاد هرمزگان در فروردین فروش ۹۷۵ میلیاردی را گزارش کرد، در اردیبهشت عدد عالی ۲٫۳۳۳ و خرداد خوبی با فروش ۱٫۹۳۴ میلیاردی دارد. در تیر و مرداد نیز با وجود محدودیت های برق، عدد خوب ۱٫۷۱۴ و ۱٫۴۹۵ میلیاردی را دارد و در شهریور یک فروش عالی با رقم ۱٫۸۳۳ میلیارد زده است.

🔹 متوسط تولید در دو سال گذشته به طور متوسط هر ماه ۱۲۶ و ۱۲۱ هزار تن بوده است. در فروردین و اردیبهشت هم تولید ۱۴۵ و ۱۳۱ هزار تن و در خرداد ۱۱۴ تن است و در تیر و مرداد با کاهش تولید مواجه شده و ۷۱ و ۳۹ هزار تن تولید کرده است.در شهریور بهبود تولید داشته و ۱۱۸ هزار تن اسلب تولید کرده است.

🔹 موجودی اول سال شرکت در سال ۱۴۰۰ برابر ۱۶۷ هزار تن بوده است در ۵ ماه ابتدایی فروش های ۷۱، ۱۶۱، ۱۳۱، ۱۰۹، ۸۱ هزار تنی را داشت و با فروش ۱۰۰ هزار تنی شهریور موجودی انتهای دوره شش ماهه را به ۱۳۰ هزار تن رسانده است.

🔹 نرخ فـروش اسلب فولاد هرمزگان در سال ۹۹ برابر ۹٫۱۰۰ تومان برای هر کیلو بوده است که در سه ماهه ابتدایی ۱۴٫۲۰۰ تومان و در سه ماهه دوم برابر ۱۶٫۰۰۰ هزار تومان بوده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

 

#هرمز   #سهام   #فروش    #تولید

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

هرمز در فروردین فروش ۹۷۵ میلیاردی را گزارش کرد، در اردیبهشت عدد عالی ۲٫۳۳۳ و خرداد خوبی با فروش ۱٫۹۳۴ میلیاردی دارد. در تیر و مرداد نیز با وجود محدودیت های برق، عدد خوب ۱٫۷۱۴ و ۱٫۴۹۵ میلیاردی را دارد و در شهریور یک فروش عالی با رقم ۱٫۸۳۳ میلیارد زده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *