🔹شرکت آهن و فولاد ارفع در بورس کالا در مهر ماه تاکنون ۱۲۹ میلیارد تومان فروش داشته که این فروش در یک جلسه معاملاتی و به صورت نقدی صورت گرفته است.

🔹همچنین دو جلسه ی معاملاتی دیگر در مجموع ارفع ۲۰ هزار تن عرضه کرده کرد که با تقاضا در قیمت مناسب مواجه نشد و معامله ای صورت نگرفت. بنابراین عرضه ی ۳۰ هزار تنی شمش ارفع در این ماه با ۵۲ هزار تن تقاضا مواجه شد و فقط ۱۰ هزار تن از حجم عرضه شده با میانگین قیمت ۱۲،۹۴۰ تومان در هر کیلوگرم معامله شد.

🔹کماکان قیمت ۱۵،۰۶۰ تومانی در دوم شهریور، بهترین قیمت تاریخی ثبت شده برای محصول ارفع در بورس کالا بوده است که پس از هفته ها عدم عرضه ی نقدی، ثبت شد. میانگین قیمت شمش بلوم ارفع در بورس کالا در فصل بهار ۱۲،۰۴۴ تومان و تابستان ۱۳،۷۱۳ تومان به ازای هر کیلو رقم خورده بود و در مهر تاکنون این رقم ۱۲،۹۴۰ تومان ثبت شده است. قیمت بیلت ایران فوب خلیچ فارس در هفته اخیر ۶۳۷ و قیمت اسلب ۶۷۷ دلار در تن بوده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#تحلیل_بنیادی  #ارفع    #فولاد_ارفع

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

شرکت آهن و فولاد ارفع در بورس کالا در مهر ماه تاکنون ۱۲۹ میلیارد تومان فروش داشته که این فروش در یک جلسه معاملاتی و به صورت نقدی صورت گرفته است.

همچنین دو جلسه ی معاملاتی دیگر در مجموع ارفع ۲۰ هزار تن عرضه کرده کرد که با تقاضا در قیمت مناسب مواجه نشد و معامله ای صورت نگرفت. بنابراین عرضه ی ۳۰ هزار تنی شمش ارفع در این ماه با ۵۲ هزار تن تقاضا مواجه شد و فقط ۱۰ هزار تن از حجم عرضه شده با میانگین قیمت ۱۲،۹۴۰ تومان در هر کیلوگرم معامله شد.

کماکان قیمت ۱۵،۰۶۰ تومانی در دوم شهریور، بهترین قیمت تاریخی ثبت شده برای محصول ارفع در بورس کالا بوده است که پس از هفته ها عدم عرضه ی نقدی، ثبت شد. میانگین قیمت شمش بلوم ارفع در بورس کالا در فصل بهار ۱۲،۰۴۴ تومان و تابستان ۱۳،۷۱۳ تومان به ازای هر کیلو رقم خورده بود و در مهر تاکنون این رقم ۱۲،۹۴۰ تومان ثبت شده است. قیمت بیلت ایران فوب خلیچ فارس در هفته اخیر ۶۳۷ و قیمت اسلب ۶۷۷ دلار در تن بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *