کندل شناسی

بخش نهم : گذشته کندل ها

 

 

 

 

بخش قبلی : رفتار شناسی

 

مشاهده همه قسمتهای مجموعه آموزشی کندل شناسی توسط علی بهاری

 

اگر بخواهیم روی چارت های قیمتی مطالعه دقیق داشته باشیم باید کندل ها را بشناسیم. جزئی ترین حرکات قیمت را می توان در قالب کندل ها پیگیری نمود، در اصل می توان آنها را به تنفس قیمت تشبیه کرد. کندل ها دویست سال پیش توسط یک تاجر ژاپنی به نام هوما مونشیا برای بررسی عرضه و تقاضای بازار برنج ابداع و به کار گرفته شد به همین دلیل به آنها شمع های ژاپنی هم گفته می شود.

جالب است بدانید برای سالهای زیادی هنر معامله با متد کندل استیک و قواعد آن نزد ژاپنی ها پنهان باقی ماند که بعد ها با تلاش آقای استیو نیسون کندل های ژاپنی وارد آمریکا شد و امروزه یکی از پرکاربرد ترین و متداول ترین نوع نمایش نمودار می باشد و غرب استفاده و توسعه کندل ها را مدیون زحمات استیو نیسون می باشد.

فراچارت

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#بورس    #آموزش_تحلیل_تکنیکال    #کندل_شناسی

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. مجموعه آموزشی کندل شناسی توسط علی بهاری . الگوهای دو کندلی . الگوهای سه کندلی . الگوهای چند کندلی . رفتار شناسی . آموزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *