#شیراز در تابستان عملکرد قابل قبولی داشته است

🔹 پتروشیمی شیراز در ۱۲ ماهه ۹۹، ۶۰۷ تومان به ازای هر سهم سود ساخته بود. در اولین فصل سال مالی جدید سود خوب ۱۲۸ تومانی را روانه کدال کرد و در فصل دوم هم خوب ظاهر شده و ۲۸۱ تومان سود ساخته است تا جمعا شش ماهه ۴۰۹ تومان سود داشته باشد که رشد ۸۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

🔹 متوسط فروش فصلی سال گذشته برابر ۱۸۰۰ میلیارد بوده که در فصل اول سال جاری فروش شرکت برابر ۱۷۰۰ میلیارد تومان است و در فصل دوم ۳۶۰۰ میلیارد فروش گزارش کرده است.

🔹این تولید کننده اوره در سال مالی ۹۹، ۳,۸۲۳ میلیارد تومان سود عملیاتی شناسایی کرده بود که در فصل اول ۱۴۰۰ این عدد ۸۷۰ میلیارد تومان است و در سه ماهه دوم سود عملیاتی با رشد ۹۵ درصدی نسبت به فصل قبل، ۱۷۰۰ میلیارد تومان است. سود عملیاتی شش ماهه رشد ۷۳ درصدی نسبت به نیمه اول ۹۹ دارد.

🔹حاشیه سود شرکت در ۱۲ ماهه ۹۹، ۵۸ درصد بوده است و در فصل ابتدایی ۵۷ درصد و در فصل دوم ۵۳ درصد گزارش شده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#تحلیل_بنیادی

#پتروشیمی     #سود

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. پتروشیمی شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *