بفجر

#بفجر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-131 مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۶,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۹,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۶

سخواف

#سخواف سایش ۶۰،۰۰۰ تن کلینکر با فی هر تن ۵۰۰،۰۰۰ ریال طرف قرارداد شرکت سیمان شرق

ثجنوب

#ثجنوب جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۰۹:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس بولوار ميرداماد- خيابان شاه نظري- شماره ۸-طبقه ۴ برگزار میگردد.

خزر

#خزر گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۷۹۹,۹۹۷,۰۶۸,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۵۸۷,۹۹۷,۰۶۸,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي و بهبود نسبتهاي مالي که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

پترول

#پترول سرمایه را ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-013 مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل اندوخته مبلغ ۴۵۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

انرژی

#انرژی به استناد ماده ۱۹ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی ناشر حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ) متوقف می گردد.

وسبحان

#وسبحان ملک می فروشد . ارزیابی کارشناسی از این ملک ۷۰ میلیارد تومان اعلام شده است

ولیز

#ولیز با سلام و احترام ؛ بازگشت به نامه شماره ۱۱۰/۱۲۵۷ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ آن شرکت مبنی بر درخواست تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه به استحضار می رساند ، به استناد ماده ۶ دستورالعمل اجرایی افزایش سرمایۀ شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم و با توجه به دلایل ارائه شده ، مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه آن شرکت به مدت ۳۰ روز و تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ تمدید میگردد .

شایان ذکر است شرکت می بایست مطابق ماده قانونی فوق الذکر ، تمدید مهلت یاد شده را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ از طریق سامانه کدال ، به اطلاع عموم برساند . به استحضار می رساند مجامع سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ مجوز ثبت از بانک مرکزی دریافت نموده و اکنون درحال پیگیری مراحل اداری جهت ثبت صورتجلسات ذکر شده در اداره ثبت شرکتها هستیم . لازم به ذکر است بلافاصله پس از ثبت صورتجلسات ، مجوز پذیره نویسی از اداره ثبت شرکتها اخذ میشود .

خموتور

#خموتور با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-121 مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱,۴۲۸,۸۴۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۹۴۲,۶۹۶ میلیون ریال، از محل سود انباشته مبلغ ۶۲۸,۴۶۴ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۶

#کدال_نگر

بتا سهم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *