خکار

خکار گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲,۱۳۷,۴۳۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

شستان

#شستان به استناد بند ۷ ماده ۱۳مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به ظن وقوع جرائم موضوع ماده ۴۶ قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ا درخصوص معاملات اوراق بهادار در بازار عادی ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ تعلیق می گردد.

کالا

#کالا در فضای مجازی مبنی بر مبني بر عرضه اموال سازمان اموال تمليکي از طريق بور به استحضار می رساند در خصوص عرضه سازمان اموال تمليکي ازطريق بورس کالا، دستور وزير محترم اقتصاد صادر شده است و پيگيري از دستگاههاي ذيربط براي عرضه در بورس کالا در جريان است. همچنين در رابطه با افتتاح دفتر بورس کالا در کشور سوريه نيز رايزني ها در دست انجام است و در صورت ايجاد شرايط جديد اطلاع رساني صورت خواهد پذيرفت.
بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

پکرمان

#پکرمان به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران ، طی نامه شماره ۸۱۱۹۰۲ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ضرورت رعایت موارد فوق ظرف مهلت ۱ ماه را به شرکت تاکید نمود
لکن به رغم پیگیری‌های انجام شده، ناشر موارد فوق را برطرف ننموده است.
با توجه به اتمام مهلت ۱ ماهه ناشر به علت عدم رعایت دستورالعمل های مصوب سازمان، نماد معاملاتی ناشر تعلیق می گردد.
بدیهی است بازگشایی نماد معاملاتی ناشر منوط به رعایت الزامات ماده ۷دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان می باشد.

خریخت

#خریخت افزایش نرخ محصولات ارسالی به شرکت بهمن موتور به طورمیانگین ۱۶٫۲۶درصد میباشد که شامل پوسته دیفرانسیل،توپی چرخ ،دیسک ترمز،دیفباکس و کاسه چرخ می باشد که از تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ در فاکتورهای مربوطه اعمال و در گزارشهای آتی لحاظ می گردد.

شفاف_سازی#ولیز

عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده

مزایده ۹ واحد املاک تملیکی برگزار و پاکت در موعد مقرر باز شد ولی باتوجه به اینکه فقط ا نفر در مزایده شرکت کرده بود ، کمیسیون معاملات تصمیم به تجدید مزایده همراه با افزایش قیمت گرفت.

بتا سهم

#کدال_نگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *