شپاس

#شپاس از محل اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی ، نسبت به عقد تفاهم نامه های خرید و فروش تهاتری با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور و سازمان بسیج سازندگی، برای اجرا از تاریخ ابلاغ لغایت ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ اقدام گردید. شرکت از محل این دو تفاهمنامه مزبور مبلغ ۲٫۷۷۵٫۳۷۸ میلیون ریال درآمد و ۲٫۵۵۸٫۸۹۸ میلیون ریال بهای تمام شده و مبلغ ۲۱۶٫۴۸۰ میلیون ریال سود قبل از مالیات برآورد نموده است.

ممسنی

#ممسنی پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش سرمايه مرحله دوم شرکت پتروشيمي گچساران به استحضار می رساند پيرو نامه شماره ۱۲۶۲۷-۱۴۰۰ مورخ ۲۴/۰۹/۱۴۰۰ شرکت پتروشيمي گچساران موضوع تدارک هيأت مديره شرکت مذکور درخصوص افزايش سرمايه مرحله دوم، مراتب در جلسه شماره ۲۴۲ مورخ ۲۸/۰۹/۱۴۰۰ هيأت مديره اين شرکت مطرح گرديد. هيأت مديره مقرر نمود در راستاي دستورالعمل شفاف سازي اطلاعات مراتب از طريق درگاه کدال به سهامداران محترم اطلاع رساني گردد.

خبهمن

#خبهمن خرید ۶ دانگ عرصه و اعیان یک قطعه زمین به مساحت تقریبی ۵۳۹۸۰ مترمربع با کلیه متعلقات و منضماتو حقوق مربوطه توسط شرکت بهمن موتور

وکبهمن

افزایش سرمایه ۱۰۰% در #وکبهمن
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور حفظ رقابت پذيري و اجراي خط مشي شرکت، جلوگيري از خروج وجه نقد و افزايش سودآوري شرکت که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

وپارس

سرمایه گذاری پارسیان از زیر مجموعه های #وپارس در ۶ ماهه به سود خالص ۲۴۱۰ میلیارد ریالی رسیده است

واگذاری دارایی و شناسایی سود در #وتجارت

طبق آگهی منتشره در روزنامه‌های دنیای‌ اقتصاد و جهان‌ صنعت مورخ ۳۰‌‏/۰۶‌‏/۱۴۰۰ (تصاویر پیوست) اقدام به مزایده جهت واگذاری ۵۱ درصد از سهام خود در شرکت فرآورده‌های غذایی و قند یاسوج در تاریخ ۱۲‌‏/۰۷‌‏/۱۴۰۰ نمود. مزایده مذکور در تاریخ مقرر برگزار و برنده مزایده با قیمت پیشنهادی معادل قیمت پایه مندرج در آگهی (مبلغ ۳٫۰۸۵٫۴۸۵ میلیون ریال) با شرایط ۲۰% نقد و مابقی اقساط، مشخص و اقدامات لازم جهت انعقاد قرارداد واگذاری به برنده مزایده ابلاغ گردید. شایان ذکر است بهای تمام شده سهام مذکور در دفاتر بانک معادل مبلغ ۲۴۳٫۱۳۵ میلیون ریال می‌باشد.

شفاف سازی در #رمپنا

تکمیل فاز دوم نیروگاه شهید باکری سمنان
شش ماه پس از تنفیذ قرارداد و افتتاح اعتبارات اسنادی و براساس برنامه زمان بندی قرارداد مبلغ قرارداد ۷۸ میلیون یورو

غگرجی

#غگرجی با توجه به افزایش قیمت نهاد های تولید ( آرد ، سیروپ غنی شده ، روغن و سایر اقلام و لوازم بسته بندی ) به همان نسبت نرخ فروش محصولات به میزان متوسط ۲۰ درصد افزایش می یابد .و اثری بر سود و زیان شرکت ندارد .

کرمان

#کرمان صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۰/۰۹/۱۴۰۰ شرکت رینگ مارال ارگ (سهامی عام) مبنی بر افزایش سرمایه از مبلغ ۵۰،۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۶۰۰،۰۰۰ میلیون ریال به منظور اجرای طرح توسعه (خط تولید رینگ آلومینیومی) ارسال می گردد. با توجه به سهم ۵۰ درصدی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در شرکت مذکور، مراتب جهت استحضار عموم سهامداران گرامی شفاف سازی میگردد.

گزارش فروش #بترانس اصلاح شد

بدلیل اعمال تعدیل مثبت مبلغ فروش ترانسفورماتورهای فروش رفته ماه های قبل به مبلغ ۳۱۶.۷۲۸ میلیون ریال به آمار فروش ۸ ماهه سال جاری.

کمنگنز

#کمنگنز با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-00A-197 مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ در استان اصفهان ،شهر اصفهان به آدرس خيابان هزار جريب ، روبروي درب شرقي دانشگاه اصفهان ، نبش کوچه چهارم ، سالن اجتماعات شرکت تکادو برگزار میگردد
دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

کخاک

#کخاک با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-165 مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۸

غچین

#غچین احتراما پیروی افشا مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۶در مورد زمین زراعی ۹۲ هکتاری واقع در اراضی طرق به استحضار می رساند با توجه به اختلافات ضرایب مربوط به سهم کاربری، مقرر گردید با استاندار محترم خراسان رضوی و نائب رئیس کمیسیون ماده ۵ جهت تعیین تکلیف موضوع جلسه ویژه ای تشکیل گردد. با توجه به اینکه تاریخ دقیق جلسه مذکور مشخص نبوده نتیجه جلسه پس از تشکیل، افشا خواهد شد.

رکیش

#رکیش به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

کوثر

بیمه #کوثر شرکت بیمه کوثر در راستای تسویه بخشی از سود سهام و همچنین تسویه مطالبات بیمه مرکزی ج.ا.ا اقدام به واگذاری بخشی از سرمایه گذاری ها از مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ لغایت ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
شرکت اعلام کرده تا تاریخ ۲۷ آذر ۷۸۱۵ میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها شناسایی شده است .
شایان ذکر است بخش عمده درامد سود نقدی سرمایه گذاری ها در پایان سال و از محل سود نقدی دریافتی از غدیر و پارسان محقق خواهد شد

خمهر

#خمهر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-118 مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۴,۷۴۷,۷۱۸ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۶۲۷,۷۱۸ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱,۸۸۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۴

بتا سهم

#کدال_نگر

 

مجلس شورای اسلامی  مجلس شورای اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *